الهامی: بازی “فایت نایت” امتیاز ویژه‌ای برای میزبان است/ فعالیت در MMA هزینه زیادی دارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، قرار است دوم تیرماه در چهارچوب سازمان WJF در کشور آذربایجان به مصاف نماینده میزبان برود. طبق برنامه ریزی که انجام شده و با توجه به سوابق خوب الهامی در چارچوب مسابقات MMA، بهترین مبارزه شب (فایت نایت) بین الهامی و نماینده کشور میزبان برگزار خواهد شد. مراسم وزن کشی این رقابت‌ها یکم تیرماه انجام می شود و دوم تیرماه نیز الهامی در باکو به مصاف حریف خود خواهد رفت.

مازیار الهامی در پاسخ به این سوال که این روزها در حال تمرین کردن کنار امیرعلی اکبری عضو سازمان ufc هستید و آیا شرایط تمرین کردن کنار وی به شما برای شکست حریف خود در باکو کمک می‌کند یا خیر، گفت: خوشبختانه در طول این مدت تمرینات بسیار خوبی را با نفرات حاضر در باشگاه حصارک داشتم، ما یک تیم خوبی را داریم که تمام اهداف ما موفقیت در مسابقات است. برای رسیدن به هدفمان به هم کمک می‌کنیم. خوشبختانه در طول این مدت کنار امیرعلی اکبری تمرینات خوبی را سپری کردم و امیدوارم که بتوانم دوم تیرماه نتیجه خوبی را کسب کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: دو ماه پیش یک مبارزه بسیار سنگینی را در تایلند داشتم که خوشبختانه موفق شدم حریفم را شکست دهم. مبارزه بسیار سنگینی برگزار شد اما موفق به شکست حریفم شدم. پس از بازگشت به تایلند تمرینات جدیدی را شروع کردم و طبق برنامه ریزی که انجام داده بودم به شرایط خوبی رسیدم. تقریبا کمتر از یک هفته به مبارزه‌‌ام با حریفم باقی مانده است. قرار است در شهر باکو به مصاف حریف میزبان بروم. خیلی از این فایتر شناخت ندارم، اما میدانم که او یک رزمی کار با تجربه است. اصلا هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم و هدفم شکست همه حریفانم است.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که گویا میزبان بازی شب(فایت نایت) را برای شما در نظر گرفته است، آیا حساس بودن این مبارزه به شما استرس وارد نمی‌کند؟گفت: بله، طبق برنامه ریزی که انجام شده، قرار است بازی شب(فایت نایت) بین من و نماینده کشور میزبان برگزار شود، قطعا این دیدار یک رقابت بسیار حساس خواهد بود، به هر حال حریفم میزبان مسابقات است و این یک امتیاز ویژه‌ای برای او محسوب می‌شود، از طرفی هم بازی شب را برای ما انتخاب کرده‌اند که این کار را سخت تر می‌کند اما من به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم و می‌روم که فقط حریفم را شکست دهم.

الهامی در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: فعالیت در رشته MMA واقعا هزینه زیادی دارد، چون باید با مربیان مختلفی تمرین کنیم و این موضوع هزینه بر است. ضمن اینکه برای حضور در مسابقات مختلف باید با هزینه شخصی فعالیت کنیم و این موضوع در شرایط اقتصادی حاکم در کشور واقعا سخت است. خوشبختانه عبدالله تسوجیان مدیرعامل شرکت آدا چوب ایده آل به عنوان اسپانسر هزینه حضور در این رقابت را برعهده گرفته است. جا دارد از اسپانسرم تشکر کنم که در این شرایط مالی حاضر به حمایت شده است. امیدوارم بتوانم با موفقیت در این دیدار پاسخ محبت همه دوستان را بدهم.البته نباید فراموش کنیم که حضور در این مسابقات در بلند مدت می‌تواند از لحاظ مالی خیلی به فایترها کمک کند، چون در آمد خوبی را می‌توان در بلند مدت بدست آورد. 

منبع: فارس