الهامی: ملوان تیم قدرتمند و گردن کلفتی است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد، تیم‌های حاضر در لیگ برتر بعد از تعطیلی پیش روی این مسابقات شکل واقعی خود را پیدا خواهند کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ ساکت الهامی پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ملوان بندرانزلی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به تیم خوب ملوان و مازیار زارع تبریک بگویم که تیم گردن کلفتی درست کرده‌اند. روز گذشته نیز گفتم بازی سختی داریم و اگر تمرکزمان را از دست بدهیم تنبیه می‌شویم. ملوان با وجود زارع یکی از تیم‌های خوب این فصل است، اما مقابل این تیم بازی را خوب شروع کردیم.

وی افزود: شرایط در نیمه نخست طوری پیش رفت که 15 دقیقه از بازی خوابید و سکته داده شد. پس از زدن گل می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، اما این اتفاق نیفتاد. ملوان پس از تعویض‌هایش 15 دقیقه تحت فشارمان گذاشت و به گل تساوی رسیدند و حتی می‌توانستند گل بعدی را بزنند. پس از آن شرایط برگشت و می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. فکر کنم یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ بود. ان‌شاء‌الله در ادامه راه بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم. اگر یک بازی را ببریم و به اعتماد‌به‌نفس برسیم، شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه از تعویض‌هایش رضایت داشت یا نه، تصریح کرد: سؤال خوبی پرسیدید. برخی از بازیکنان از جمله محمد عیسی و منتظر محمد برای نخستین بار در این جو بازی می‌کردند. وقتی تیمی گل می‌خورد مربی بیشتر از بازیکنان مقصر است، اما بدانید نساجی بد بازی نکرد. ما می‌توانستیم کار را تمام کنیم، اما در نظر بگیرید ملوان در شش دیدار قبلی‌اش چهار بازی را برده و حتی مقابل تیم‌های بزرگ با سیستم کمک داور ویدیویی VAR‌ نتیجه گرفته است. ملوان یکی از پدیده‌های لیگ بوده است. فکر کنم پس از تعطیلی لیگ، تیم‌ها شکل واقعی‌شان را می‌گیرند. ما هنوز سه بازیکن مصدوم‌مان نرسیده‌اند. این اولین فیفادی است که تیم‌ها همه نفرات‌شان را دارند و به شرایط واقعی می‌رسند.

الهامی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود نساجی با توجه به هوای بارانی قائمشهر یک روز در این شهر تمرین می‌کرد، گفت: برنامه‌‌مان این بود که مستقیم به اینجا بیاییم، ولی گفتند بارندگی شدید است و برنامه تمرینی‌مان تغییر کرد. درست می‌گویید، باید اینجا تمرین می‌کردیم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.