الهامی: پیشنهاد مبارزه برای کمربند قهرمانی را رد کردم/ این عیدی بزرگ تقدیم مردم ایران

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان و دارنده نشان برنز مسابقات جهانی کاراته که طی چند سال اخیر به صورت جدی فعالیت خود را در مسابقات MMA آغاز کرده است. شب گذشته در چارچوب سازمان NFJ به عنوان اولین ایرانی به مصاف «ولادیزلاو کووالو»نماینده بلاروس رفت و قهرمان جهان در رشته سامبو را در راند سوم ناک اوت کرد و مقتدرانه شکست داد.

مازیار الهامی در پاسخ به این سوال که در نخستین مبارزه ای که در چارچوب مسابقات MMA در سازمان NFJ داشتید، حریف شما از لحاظ فنی چطور بود، گفت:

مسابقات بسیار خوبی در بلاروس برگزار شد، بازی “فایت نایت” برای من انتخاب شده بود.حریفم در طول مبارزه واقعا بهتر از آنچه که تصور می‌کردم ظاهر شد و از لحاظ فنی بالاتر از آن چیزی بود که من فکر می‌کردم. در طول مبارزاتی که داشتیم متوجه شدم که تمام مبارزات من را آنالیز کرده و اجازه نمی‌داد که من در طول مسابقات از ضربات بالا استفاده کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد:

  فایتر بلاروس می‌دانست که من قبلا کاراته‌کا بوده‌ام و به همین دلیل برای مبارزه مقابل من با برنامه آمده بود، دو راند سختی را پشت سرگذاشتم، اما در راند سوم موفق شدم حریفم را ناک اوت کنم. در هر صورت در این مبارزه هر برنامه‌ای که برای اجرا مقابل حریفم داشتم را به نمایش گذاشتم. روز عید غدیر عیدی خوبی را  از مولا علی (ع)گرفتم و این عیدی را تقدیم می‌کنم به تمام مردم عزیز کشورم. انرژی مثبت همه مردم باعث موفقیت من در این مبارزه شد.

الهامی در پاسخ به این سوال که بازی بعدی شما در چارچوب این رقابت‌ها چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت:

مسئولان برگزاری مسابقات پیشنهاد دادند که ماه آینده برای رسیدن به کمربند قهرمانی مبارزه کنم اما من این درخواست را قبول نکردم و درخواست کردم تا دو مرحله دیگر مبارزه انجام دهم و بعد از آن برای رسیدن به کمربند قهرمانی مبارزه کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته و دارنده نشان برنز مسابقات جهانی در پاسخ به این سوال که چرا درخواست مسئولان برگزاری مسابقات را رد کردید، گفت:

می‌خواهم با آمادگی کامل برای رسیدن به کمربندقهرمانی مبارزه کنم. بازی من تقریبا 2 ماه آینده در بلاروس برگزار خواهد شد و میخواهم پله پله بالا بروم تا به کمربند قهرمانی برسم. جا دارد از سعید صادق به خاطر تمام حمایت هایی که از من داشته تشکر کنم.

منبع: فارس