الوطن سوریه: شرایط به سود ایران است ولی ما رویای خودمان را داریم

روزنامه الوطن سوریه نوشت: تیم ملی ایران برای کسب پیروزی خانگی در اولین مسابقه خودش تحت فشار روحی قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روزنامه الوطن سوریه در گزارشی در خصوص بازی تیم ملی این کشور مقابل ایران نوشت: عصر امروز فوتبال دوستان آسیایی ساعات حساس و سرنوشت سازی را در پیش خواهند داشت و مسابقات مهمی در مرحله نهایی دور انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود.

در خصوص دشواری مسابقه امشب برابر ایران اتفاق نظر وجود دارد و هدف ما رسیدن به یک امتیاز و کسب تساوی با توجه به شرایط ویژه‌ای است که برای کسی پنهان نیست. یکی از این دلایل مصدومیت‌های تاثیرگذاری است مثل غیبت عمر السوما مهاجم تیم و ماردیک مردکیان، عبدالرحمن برکات و صخره خط دفاعی احمد الصالح همچنین دفاع کناری حسین جوید و آخرین آنها عمرو المیدانی مدافعی که یکباره دچار مصدومیت شد و نمی‌تواند در این مسابقه حاضر باشد.

تغییر شرایط تیم پس از جدایی نبیل المعلول سرمربی سابق بر کسی پوشیده نیست همچنین تاخیر پیوستن لژیونرهای اصلی به تیم و مهمترین مسئله اینکه نزار محروس سرمربی جدید هنوز با بسیاری از موضوعات و جزئیات آشنا نشده و اطلاعات کافی در خصوص شرایط تیم ندارد.

با وجود همه این شرایط نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران برای کسب پیروزی خانگی در اولین مسابقه خودش تحت فشار روحی قرار دارد و البته در سوی دیگر بازیکنان و هواداران سوریه از یک تساوی در این بازی استقبال می‌کنند و با تمام وجود، ایمان و اعتقاد به قدرت و توانمندی‌های خودشان برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
کعبی: خیالم با کریم و هاشمیان راحت است/ اسکوچیچ ترکیب تیم ملی را خوب چیده
جهانبخش: یکی از بهترین نسل های فوتبال هستیم
پیش بازی تیم های ملی ایران و سوریه/ مقدماتی جام جهانی قطر
ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با سوریه
بواتنگ:فعلاً به دعوت شدن به تیم ملی فکر نمی‌کنم
اولین جلسه تیم ملی امید با حضور مهدو‌ی کیا با رئیس کمیته جوانان

انتهای پیام/