امضای خفاش ها پای اولین شکست زیدان پس از بازگشت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شب گذشته اولین شکست رئال مادرید درحالی در مستایا، استادیوم خانگی والنسیا رقم خورد که این اولین شکست زین الدین زیدان پس از بازگشتش به این تیم بوده است.

مادرید در حالی پا به این مسابقه گذاشته بود که در بازی گذشته نیز برای پیروزی مقابل هوئسکا  ته جدولی نیاز به گل دقیقه آخری کریم بنزما داشت و حتی با وجود برنده توپ طلا یعنی لوکا مودریچ در ترکیب، آنها نتوانستند فرم ایده آل خود را بدست آورند.

در اوایل بازی و برخورد راموس و گارای مدافع اسپانیایی خواستار پنالتی بود ولی داور مسابقه تشخیص دیگری داشت.

در ادامه بازی این نتو بود که با واکنش خوب خود شوت زیبای تونی کروس را از رسیدن به دروازه بازداشت.

این شماره هفت خفاش ها، گوئدس، بود که روی پاس کارلوس سولر موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند تا تیمش شروعی برای ادامه روند شکست ناپذیری در 17 مسابقه را داشته باشد. سولر بازهم می توانست گوئدس را در موقعیت عالی گلزنی قرار دهد ولی او تصمیم گرفت ضربه نهایی بر ضد حمله خوب والنسیا را خودش بزند و این درحالی بود که رودریگو نیز در موقعیت خوبی بود.

زیدان همزمان ایسکو و بیل را به زمین فرستاد تا توپ خانه هجومی اش را تقویت کند اما مادرید همچنان در امر گلزنی ناکام ماند. این در حالی بود که ضربات از راه دور مارسلو راهی به دروازه نیافتند و خود او نیز به علت شبیه سازی با کارت زرد جریمه شد.

گارای، مدافع پیش تاخته والنسیا برای کرنر پارخو در نبرد هوایی کاسمیرو را شکست داد تا سانتر عالی پارخو را به گل تبدیل کند اما در نهایت والنسیا با ضربه سر کریم بنزما در دقیقه 93  شانس ششمین کلین شیت پیاپی خانگی را از دست داد اما در نهایت، بازی با نتیجه 2-1 به سود خفاش های مستایا به پایان رسید.

مترجم: علیرضا الیاسی

منبع: بین اسپورت