امیدواری بهداد سلیمی به آینده وزنه‌برداری پس از قهرمانی جوانان

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: نتیجه مسابقات قهرمانی جوانان جهان همه ما را برای آینده وزنه برداری امیدوار کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران در خصوص نتیجه مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: مسابقات نتیجه بسیار خوبی داشت و بچه‌های ما توانستند پنج مدال مجموع با ارزش کسب کنند و پنج نفر از بچه های نوجوانان ما هم توانستند رکوردزنی کنند و رکورد های آسیا و جهان رو جابجا کنند.

سلیمی ادامه داد: نتیجه این مسابقه همه ما را برای آینده وزنه برداری امیدوار کرد. این جوان‌ها انشالله با یک سرمایه گذاری خوب و با برنامه ریزی مناسب می‌توانند آینده وزنه برداری را بسازند.

نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به اینکه آیا وزنه برداران سنگین وزن مثل یوسفی و نعمتی می‌توانند جای شما را پر کنند، گفت: قطعا همینطور است.علیرضا یوسفی و طاها نعمتی هر دو بسیار خوب کار کردند و پرقدرت هستند. همچنین جدا از این دو وزنه بردار بسیار خوب‌مان آقای اسفندیاری را هم داریم که ایشان توانست در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کند. این نفرات می‌توانند در هشت سال آینده دسته سنگین وزن ما را بیمه کنند و مدال‌های با ارزشی بدست بیاورند.

بهداد سلیمی در پایان افزود: فدراسیون وزنه‌برداری درحال استعدادیابی و از همه مهمتر استعدادپروری است. درطول یکسال گذشته ۱۰ ماه اردوی مستمر داشتیم و توانستیم بچه‌ها را به خوبی پرورش دهیم. از این پس هم مجددا با یک برنامه ریزی خوب با کادرفنی انشاالله اردوها را شروع می‌کنیم.

پایان پیام/