امیدواری دوباره سرخ ها به بازگشت عیسی!/ عیسی به دربی می رسد؟

پس از محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر کادر حقوقی باشگاه پرسپولیس چندین بار سعی کردند تا عیسی را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانند اما با نه دادگاه عالی ورزش(cas) مواجه شدند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اما این بار مدیریت باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی قصد دارد تا بار دیگر با تشکیل یک کادر حقوقی قوی و استخدام چند وکیل خارجی خوب هر طوری شده عیسی را قبل از موعد مقرر (۱۳فروردین ۱۴۰۰) به دربی برسانند

ازهمین رو قرار است باشگاه با ارسال شکایت نامه ای به کمیته انضباطی afc حکم تعلیق محکومیت شش ماهه آل کثیر را بگیرد

آل کثیر که از ۱۳۹۹.۷.۱۳ با حکم afc به دلیل خوشحالی به قول afc نژاد پرستانه که بعد از گلزنی به پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده بود و درخواست های کادرحقوقی پرسپولیس هم برای ببخش عیسی کارساز نبود و عیسی فینال را از دست داد.

اما حالا کادرحقوقی پرسپولیس قصد دارد مطابق ماده ۳۴ مقررات انضباطی AFC،غیر از محرومیت های ناشی از دوپینگ می شود تقاضای تعلیق محرومیت داد. حال طبق همین بند مسئولان پرسپولیس قصد دارند بعد از ۱۳ دی با ارسال لایحه ای به کمیته انضباطی afc حکم تعلیق محرومیت عیسی را بگیرند.

این موضوع باعث شده عیسی خیلی جدی تر از گذشته امید به بازگست قبل از موعد به تیم را داشته باشد‌. تمرینات عیسی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار میشود و دستیاران گل محمدی نظارت ویژه ای بر وی دارند تا عیسی از نظر بدنی از بقیه تیم عقب نماند.

اگر آل کثیر بعد از ۱۳ دی بخشیده شود قطعا میتواند در دربی پرسپولیس را همراهی کند. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دربی ۹۴ قرار است ۲۱ دی برگزار شود.

حال باید این بار ای اف سی بازهم با درخواست پرسپولیس مخالفت می کند یا این بار با عیسی و سرخ های ایران راه خواهند آمد.

انتهای پیام/