امیدواری ژاوی به بارسلونای این فصل

سرمربی آبی اناری ها با وجود شکست سنگین برابر ژیرونا و نتایج ناامید کننده ای که تیمش در فصل جاری به دست آورده امیدوار به کسب جام در پایان فصل است.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از آس، بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی های هفته شانزدهم رقابت های لالیگا به مصاف تیم شگفتی ساز ژیرونا رفت.

 

آبی اناری ها نتیجه ای ناامید کننده ای را برابر هواداران خودی به دست آوردند و با نتیجه باور نکردنی ۴ بر ۲ شکست خوردند. با این نتیجه ژیرونا با ۴۱ امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که بارسلونا با ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 

اما ژاوی باوجود فصل ناامید کننده ای که آبی اناری ها داشته اند به پایان فصل و قهرمانی امیدوار است.

 

سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که ژیرونا شایسته این پیروزی بود. آنها توانایی های ویژه ای دارند. ژیرونا صدرنشین است و با ما ۷ امتیاز اختلاف دارد و با شایستگی هم توانسته این اختلاف را به وجود آورد. بازی خوب و پایاپای بود.

 

او ادامه داد: اگر بارسلونا هم امشب پیروز می شد باز هم نتیجه عادلانه بود و اکنون که ژیرونا پیروز شده است پیروزی آنها عادلانه است. اشتباهات در خط دفاعی باعث این شکست شد. ما برابر تیم خوب ژیرونا نزدیک به ۳۱ شوت زدیم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته ایم. می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم. به نظرم بازیکنان حریف فعالیت بیشتری در میدان داشتند. این شکست ضربه قوی به ما بود. می خواستیم که فاصله را با صدر کم کنیم اما متاسفانه شکست خوردیم تا فاصله بیشتر شد.

 

ژاوی در ادامه صحبت های خود گفت: ما تیمی در حال ساخت هستیم و به نظرم گاهی اوقات چنین نتایجی به دست می آید. البته این باعث می شود تا من مورد انتقادات زیادی قرار گیرم. براین باور هستم که ما خوب بازی کردیم اما متحمل شکست بدی شدیم. نتیجه بدی را به دست آوردیم اما بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم. فصل قبل هم متحمل دو شکست بد شدیم اما در نهایت دو جام به دست آوردیم. عملکرد ژیرونا بهترین نمایشی بود که من تاکنون دیده ام. آنها تیم شجاعی هستند که فوتبال زیبا را در دستور کار خود دارند. به ژیرونا به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

 

انتهای پیام/