امیدی به سلطانی‌فر و گماشته‌هایش نیست!/ بی‌توجهی به متخلفان استقلال و پرسپولیس

آخرین سنگر و امید هواداران سرخابی ها و اهالی فوتبال، ورود قوه قضاییه و دیگر نهادهای نظارتی به ساختار و جزئیات مدیریتی این دو باشگاه است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سال‌های متمادی است که وزیر ورزش با انتصاب مدیران کارنابلد و بعضا رفیق، استقلال و پرسپولیس را تا مرز ورشکستگی کشانده و گویا هیچ نهادی هم قدرت برخورد با او را ندارد. مجلس‌ دهم و یازدهم که فقط شعار دادند و کنداکتور برنامه‌های تلویزیونی را پُر کردند، نهادهای نظارتی هم با سکوت‌ و دست روی دست گذاشتن‌شان این دو باشگاه را به محلی برای رفت و آمد مدیرنماها تبدیل کرده‌اند؛ ناگفته نماند معدود تحرکات نهادهای نظارتی هم که طی این چند سال شاهد بودیم صرفا شوآف بوده و هیچ تأثیری در اصلاح ساختار و مبارزه با فساد در این دو باشگاه نداشته است.

امیرحسین فتحی، محمدحسن انصاری‌فرد، احمد سعادتمند، اسماعیل خلیل‌زاده، مهدی رسول‌پناه و … همگی از مدیرانی هستند که در سایه میز و صندلی آرامش‌بخش سرخابی، تا دلشان خواسته جولان داده‌ و از خودشان آثار باستانی برجای گذاشته‌اند. با این وجود اما طبق گفته علی‌نژاد، معاون وزیرش ورزش (اعتراض‌ها به مدیریت استقلال و پرسپولیس واقعی نیست و اهمیتی ندارد! که به نوعی اتمام حجت بر یک عُمر فساد و سوءمدیریت در استقلال و پرسپولیس بود، دیگر امیدی به سلطانی‌فر و گماشته‌هایش نیست. آخرین سنگر و امید هواداران دو تیم و اهالی فوتبال، ورود قوه قضاییه و دیگر نهادهای نظارتی به ساختار و جزئیات مدیریتی این دو باشگاه است که مبادا با انجام خصوصی سازی (بخوانید رهاسازی) وزارت ورزش و در رأس آن دولت، چهره قهرمان به خود بگیرند و ضربه کاری را به پیکر نیمه‌جان دو تیم پرطرفدار پایتخت وارد کنند.

منبع: دانشجو

بیشتر بخوانید:
علی نژاد: اگر ۱۵ درصد سهام استقلال و پرسپولیس واگذار شود دیگر قابل برگشت نیست
طلب ۳ میلیون دلاری پرسپولیس و استقلال از AFC
یاری: با این وضعیت استقلال و پرسپولیس به کشتی نیایند بهتر است

انتهای پیام/