امیرحسین صادقی: چرا احمد مددی که چیزی از فوتبال نمی‌داند یک مشاور ورزشی ندارد؟

احمد مددی نمی‌تواند در این شرایط با استقلال کار کند. متاسفانه هر روز بدتر از دیروز تیم استقلال به تنهایی تلاش می‌کند و با این شرایط نمی‌توان نتیجه مدنظر را گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من جایگاهی ندارم که بخواهم در مورد محمود فکری و کادر فنی استقلال صحبت کنم. به کادرفنی تیم‌مان خوش‌بین هستم و مطمئنم که می‌توانند موفق شوند. اینکه انتقاد وجود دارد چیز عجیبی نیست. حتی کسی که تیمش قهرمان جهان هم می‌شود زمانی مورد انتقاد بوده است. بدون انتقاد ما هرگز از ضعف‌ها باخبر نمی‌شویم. فکری و کادرفنی‌اش هم از این قاعده مستثنی نیستند ولی من بازهم تاکید می‌کنم، نه الان که سال‌های سال است فریاد می‌زنم، مدیریت استقلال مشکل دارد.

وی افزود: احمد مددی نمی‌تواند در این شرایط با استقلال کار کند. متاسفانه هر روز بدتر از دیروز تیم استقلال به تنهایی تلاش می‌کند و با این شرایط نمی‌توان نتیجه مدنظر را گرفت. اگر مدیرعامل و یکی، دو نفر از اعضای هیات مدیره را عوض کنند مطمئنا استقلال قهرمان می‌شود. اگر در در هیات مدیره، مهدی عبدیان را کنار بگذاریم، بقیه در این تیم چه کاره هستند؟ آدم‌هایی که قبلاً زحمت کشیده‌اند کجا هستند؟ چهار نفر نیستند که پولساز باشند.

صادقی در پایان گفت : چرا یک فرد فوتبالی در این هیات مدیره نیست. حتما نیاز به مدیریت نیست، چرا مددی که چیزی از فوتبال نمی‌داند یک مشاور ورزشی ندارد؟ تیم رقیب ما از این بابت همه‌ چیز دارد اما ما سالیان سال است که شاهد مدیریت افراد منفعت طلب بودیم که فقط دنبال اهداف شخصی خودشان هستند و هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:
امیر حسین صادقی: چطور وقتی با VAR به فینال رسیدید VAR خوب بود؟
امیر حسین صادقی : تا 1400 نمیگذارند استقلال قهرمان شود
امیر حسین صادقی: چون سابقه مربیگری ندارم درباره مجیدی حرف نمی‌زنم

انتهای پیام/