امیری : سلامت اهالی فوتبال از برگزاری بازی ها مهم تر است

مدیر عامل تیم فوتبال نساجی ماندران : ما تابع قوانین هستیم و جان انسان ها از فوتبال بسیار مهمتر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی امیری ، مدیر عامل تیم فوتبال نساجی ماندران اظهار داشت : هر سریال یا فیلمی که در این روزهای سخت کرونایی و قرنطینه شدن کمی لبخند روی لب مردم بیاورد جای تشکر و قدردانی دارد و فکر می‌کنم سریال زیبای پایتخت و عوامل آن توانستند به این مهم برسند. در روزگاری که سریال طنز قوی و مردم‌پسند کمتر ساخته می‌شود، سریال پایتخت غنیمت است. طبیعی‌ست هر سریالی نقاط ضعف و قوتی هم داشته باشد ولی همین که لحظاتی لبخند را بر لب همه ما آورد، کافی است.

وی ادامه داد: محمود فکری دانش فنی خوبی داشته و با علم روز فوتبال آشناست، او یک مربی مازندرانی است، در این تیم بازی و مربی‌گری کرده و شناخت خیلی خوبی از نساجی دارد و از انگیزه فراوانی برخوردار است. محمود فکری در آینده حرف‌های بسیاری در مربیگری فوتبال این مملکت خواهد زد چون این انگیزه و فعل خواستن را در او دیده‌ام.

تمرینات نساجی تعطیل است

او افزود : بحران کرونا فقط شامل کشورمان نمی‌شود و همه دنیا را درگیر خود کرده است. برای من و باشگاه نساجی مازندران هم سلامتی هواداران، مربیان، بازیکنان و اعضای تیم در اولویت است و زمانی که ستاد مقابله با کرونا در ورزش و مسئولان سازمان لیگ دستور دادند تمرینات تعطیل شود ما هم تمکین کردیم. ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی فدراسیون و سازمان لیگ بگیرد تابع خواهیم بود اما فراموش نکنید جان و سلامتی اهالی فوتبال از هر چیزی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: فیفا به فدراسیون های بحران زده در دوران کرونا کمک 1.75 میلیارد دلاری می کند