امیر حاج رضایی: موفقیت پرسپولیس مثل یک پانسمان ساده است

کارشناس فوتبال ایران درباره پرسپولیس گفت: تنها تیم ایرانی در آسیا که نان مدیریت صحیح در داخل رختکن خود را می‌خورد پرسپولیس است که توانست خیلی زود از گروهش صعود کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال گفت: اینکه بار موفقیت باشگاهی تنها روی یک تیم باشد واقعاً جالب نیست. پرسپولیس به تنهایی این بار را به دوش می‌کشد و همین تیم هم که افتخارات بسیاری در سال‌های اخیر داشته است جام نگرفته است. موفقیت‌هایی به این شکل مثل یک پانسمان ساده است. زخم عمیقی را آقایان بر پیکره فوتبال ایران زدند که باید عمیق درمان شود.

وی افزود: او با ذکر مثال از حمایت دولت ترکیه به باشگاه‌های فوتبال اینگونه صحبت‌هایش را ادامه و گفت: وقتی در ترکیه بودم کاملاً پژوهش کردم و دیدم دولت چه کمکی به باشگاه‌ها می‌کند. قبول دارم برخی مشکلات نیاز به حمایت دولت دارد. این اتفاق هم می‌تواند در حال حاضر بیفتد تا ساختار مالی و سخت افزاری باشگاه‌ها سالم باشد. شک نکنید این مسائل می‌تواند آثار مثبت عمیقی در فوتبال ایران ایجاد کند.

حاج رضایی با اشاره به تأثیر برانکو ایوانکوویچ در موفقیت‌های این تیم تاکید کرد: ثبات در پرسپولیس تأثیر روانی در موفقیت‌هایش دارد. برانکو ریشه‌ای قوی در پرسپولیس از لحاظ فنی کاشت. هنوز هم تاکتیک‌های او در پرسپولیس دیده می‌شود. من عملکرد یحیی گل محمدی را هم می‌پسندم. او روحیه برنده را در تیم به وجود آورده است. پرسپولیس در آسیا هم در حریفانش ترس را ایجاد کرده است. باورِ بازیکنان پرسپولیس کمک زیادی به اتحاد در این تیم کرده است. بازی تیمی در پرسپولیس جلوتر از اسم بازیکن شده است و این به معنی موفقیت در طول یک فصل فوتبالی است.

بیشتر بخوانید:
حاج رضایی: عوامل از دست رفتن میزبانی، الان در فوتبال ایران حضور ندارند
امیر حاج رضایی: آقای فکری چه کار کند وقتی بازیکنان استقلال گرسنه هستند
حاج رضایی: دلیل شکست‌ها داخل کشور است/ داور و AFC را مقصر بدانیم، آدرس…

انتهای پیام /