امیر حسین صادقی: چطور وقتی با VAR به فینال رسیدید VAR خوب بود؟

آن زمان که استقلال هر سال در آسیا بود خبری از این آقایان نبود. زمانی که ما پروازهای مان از فرودگاه امام خمینی بود و سایر تیم ها تا فرودگاه مهر آباد از تهران خارج می شدند کجا بودند؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امیر حسین صادقی بازیکن تیم سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آن زمان که استقلال هر سال در آسیا بود خبری از این آقایان نبود. زمانی که ما پروازهای مان از فرودگاه امام خمینی بود و سایر تیم ها تا فرودگاه مهر آباد از تهران خارج می شدند کجا بودند؟ چرا آن زمان از مسئولان وزارتی و غیره خبری نبود ولی الان در این چند ساله این با این همه فرق گذاشتن بین دو تیم تهرانی هر کاری از دستتان برمی آید برای رساندن یک تیم به آنجایی که برای ما خاطره است هر کاری می کنید!

وی افزود: چطور وزیر با یحیی گل محمدی لایو اینستاگرام می رود ایرادی ندارد؟ اصلا چون یک تیم هوادار دارد مهم نیست! مگر دیگر تیم ها طرفدار ندارند و بی کس و کار هستند؟ اینقدر یک تیم را لوس نکنید! لوسش کردید که نمی تواند یک فینال را رد کند و قهرمان شود! آقای کنعانی زادگان، شما عقده های شهرنشینی ات را با ورود به تیم استقلال باز کردی و تهران را دیدی! چه زود یادت رفت و حالا برای همین تیم کری می خوانی! یک دقیقه قهرمانی که این همه “شیر شیر” کردن ندارد.

انتهای پیام/