انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد اغوا شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو شد.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد امروز قرار بود از ساعت ۱۴ در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

در ابتدا اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک حاضر شدند اما پس از چند دقیقه هاشم اسکندری یکی از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دلیل تأیید نشدن صلاحیتش مجمع را ترک کرد و چند نفر از اعضای مجمع هم پس از او جلسه مجمع را ترک کردند. این درحالی بود که سید محمد پولادگر رئیس مجمع و سیدمناف هاشمی وارد سالن مجمع نشده بودند.

دقایقی پس از خروج اعضای مجمع پولادگر و هاشمی به آکادمی ملی المپیک رسیدند تا در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد حاضر شوند.

هاشم اسکندری کاندیدای رد صلاحیت شده و معترض مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد پس از ترک مجمع گفت: اگر صلاحیت من تأیید نشده بود باید زودتر به من اطلاع می دادند تا می‌توانستم از خودم دفاع کنم. وقتی دزد را هم می‌گیرند از او از آن سوال می‌کنند که چرا این اتفاق افتاده است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد پس از دقایقی با خروج رئیس مجمع به صورت رسمی لغو شد.

علی خسروی نماینده شهرداری تهران پس از لغو مجمع گفت: در این مجمع همه هیات‌های استانی به جز استان مرکزی به همراه نماینده داوران، مربیان و ورزشکاران سالن مجمع را ترک کردند. با ترک اعضای مجمع تنها ۵ نفر از اعضای مجمع در جلسه باقی ماندند.

وی افزود: چون تایید صلاحیت نیومده بوده ترک کردند و فقط ۵ عضو از مجمع در جلسه بودند. پولادگر اعلام کرد طبق قانون ۱۵ روز دیگر مجمع انتخاباتی برگزار می شود و باید حداقل دو سوم اعضا حضور داشته باشند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد پس از دقایقی با خروج رئیس مجمع به صورت رسمی لغو شد. بنابراین طبق مقرارت انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد ۱۵ روز دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/