انتخابات فدراسیون رزمی؛ فعلا 6 نفر ثبت نام کردند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ثبت نام از کاندیداهاى انتخابات ریاست فدراسیون ورزش هاى رزمى از روز دوشنبه ١٤ مرداد ماه آغاز و تا 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.  در نخستین روز از این انتخابات و در ساعات اولیه ثبت‌نام از نامزدهای این فدراسیون، محمود رشیدى رئیس پیشین فدراسیون با حضور در فدراسیون برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی  ثبت نام کرد.  رشیدی تا اوایل اردیبهشت ماه رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی بود و به دلیل پایان دوره چهار ساله خود جای خود را به سرپرست سپرد تا انتخابات ریاست فدراسیون هر چه زودتر برگزار شود.

در ادامه این ثبت‌ نام ها، طی چند روز گذشته، افشین هادی چگینی، محمدرضا اوجی، یوسف بهتری، محسن احمدی و محمد نوحی نفراتی بودند که برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

جلال نادمی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که به پایان زمان ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی چند روز باقی مانده است، گفت: از 14 مردادماه طبق دستور مسئولان وزرات ورزش و جوانان، ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی آغاز شده و این پورسه کاری به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت. در واقع با محاسبات تعطیلاتی رسمی که در این میان وجود دارد، روز دوشنبه 28 مرداد ماه زمان  ثبت نام به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: ما از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی از دوستان استقبال می‌کنیم و تا این لحظه هم تنها 6 نفر در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

منبع: فارس