Home ورزش بانوان انتخابی دوچرخه‌سواری بانوان دوباره تکرار خواهد شد

انتخابی دوچرخه‌سواری بانوان دوباره تکرار خواهد شد

فروزان عبدالهی عرب تنها بانوی بزرگسال منتخب در رقابت های انتخابی شد.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از خبرگزاری برنا:

پس از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی نیمه استقامت و سرعت سرمربی تیم ملی فروزان عبدالهی عرب را به عنوان تنها بانوی منتخب جهت حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.

محمود پراش سرمربی تیم های ملی پیست بیان کرد: روز گذشته طبق اعلام قبلی که صورت گرفته بود رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان را برگزار کردیم که در بخش سرعت باتوجه به تایم های به ثبت رسیده و نرسیدن بانوان کشورمان به تایم مورد نظر جهت ورود به اردو از دعوت ملی پوشان در بخش سرعت صرف نظر کردیم و دوچرخه سواران باید جهت حضور در اردوهای تیم ملی سرعت در تاریخ 17آبان ماه دوباره به رقابت بپردازند.

وی افزود: در بخش نیمه استقامت باتوجه به شریط دوچرخه سواران در رقابت امینیوم متوجه شدیم درحال حاضر تنها خانم فروزان عبدالهی عرب از استان خوزستان آمادگی حضور در اردوهای تیم ملی را دارند و دوچرخه سواران دیگر در شرایط خوبی نیستند.

پراش گفت: باتوجه به تصمیم گرفته شده تا تاریخ 17آبان ماه تنها بانوی اضافه شده به اردوهای تیم ملی نیمه استقامت خانم عبدالهی خواهند بود و در تاریخ مذکور رقابت انتخابی مجددا برگزار می گردد، درصورتی دوچرخه سواران دیگر نیز بتوانند به شرایط مناسب برسند پس از برگزاری رقابت روز 17 آبان ماه به اردو اضافه خواهند شد.