انتخابی کاپ 2021 آسیا|پیروزی دلچسب تیم ملی بسکتبال ایران برابر قطر

تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد در ادامه رقابت های انتخابی کاپ2021 آسیا قطر را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم های ملی بسکتبال ایران و قطر در ادامه رقابت های پنجره نخست انتخابی کاپ 2021 آسیا امروز در تالار بسکتبال آزادی که به دلیل شیوع کرونا خالی از جمعیت بود به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد با نتیجه 95 – 52 برنده این بازی باشد.

شاگردان مهران شاهین طبع در این بازی شروع خوبی داشتند و موفق شدند در کوارتر اول با نتیجه 24 – 9 برنده باشند ف در این کوارتر بازیکنان اصلی ایران نظیر حامد حدادی ، حسن زاده ، محمد جمشیدی ، مشایخی و رستم پور دررون زمین حضور داشتند و توانستند نمایش خوبی داشته باشند. قطری ها اما در کوارتر دوم بهتر ظاهر شدند و توانستند بازی پایاپایی به نمایش بگذارند اما این تلاش آن ها هم برای بازگشت به بازی کافی نبود و آن ها در این کوارتر 22- 18 بازی را واگذار کردند. تا در پایان نیمه نخست با نتیجه 45 – 27 بازنده باشند.

شاهین طبع که در کوارتر دوم ترجیح داده بود از بازیکنان جوان تر استفاده کند در کوارتر سوم بازهم بازیکنان با تجربه تر را به میدان فرستاد و در این زمان تیم ملی با دفاع عالی و همچنین ضربات دقیق کار را برای قطری ها مشکل تر از قبل کرد و در نهایت با نتیجه 22- 13 برنده شد. آسمان خراشان کشورمان در کوارتر پنجم هم به روند خوبشان ادامه دادند ، عنابی پوشان در کوارتر خیلی زود 5 خطا شدند تا هر برخودشان منجر به پرتاب آزاد برای ملی پوشان کشورمان شود.

این بازی اگرچه هواداری نداشت تا از نزدیک شاهد آن باشد اما شاهد حضور علی نژاد معاون ورزشی قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تالار بسکتبال آزادی بود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان توانست با نتیجه 95 – 52 برنده این بازی باشد تا پس از پیروزی در نخستین بازی برابر سوریه با اندوخته کافی پنجره نخست را به پایان برساند. شاگردان شاهین طبع باید در دومین پنجره این رقابت ها که در آذر سال آینده برگزار می شود به میدان بروند ، آن ها همچنین پس از تعطیلات نوروزی هم به اردو می روند تا مهیای حضور در المپیک شوند.

انتهای پیام/