انتصاب نعیبی به عنوان رئیس هیات والیبال استان مازندران

پوریا نعیمی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مازندران، برای چهار سال مسئولیت این هیات را برعهده گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مازندران عصر امروز (شنبه) در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به ریاست رئیس فدراسیون والیبال برگزار ‌شد.

پوریا نعیمی با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مازندران، برای چهار مسئولیت این هیات را برعهده گرفت. نیما فرخ‌منش نیز یک رای به دست آورد.

هادی باحشمت و سینا مرزبان قبل از شروع رای گیری در مجمع، از حضور در انتخابات انصراف دادند و پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده دیگر نیز در مجمع شرکت نکردند.

وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون والیبال و میلاد تقوی دبیر فدراسیون نیز در این مجمع حضور داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال پس پایان رای‌گیری در مجمع، با بیان این که استان مازندران از گذشته نام‌آوران بسیار زیادی در والیبال داشته است، گفت: از استان مازندران ملی‌پوشان بسیاری را در تیم‌های ملی والیبال کشور داشته‌ایم.

دکتر محمدرضا داورزنی تصریح کرد: حسن منصوری، افشین علیایی، عباس قاسمیان و بهروز عطایی که در حال حاضر سرمربی تیم جوانان کشورمان است، از چهره‌های ماندگار والیبال ایران هستند و در بخش بانوان هم بازیکنان بسیار خوبی از استان مازندران داشته‌ایم.

وی با بیان این که مازندران یکی از قطب‌های بالقوه والیبال ایران است، افزود: به پوریا نعیمی رییس جدید هیات والیبال استان مازندران تبریک می‌گویم و او باید از غرب تا شرق والیبال استان توجه کند تا از رود خروشان والیبال مازندران، صیدهای خوبی برای والیبال کشور داشته باشند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که به استان مازندران نگاه ویژه‌ای داریم، گفت: امیدوارم هیات والیبال این استان با تعامل دیگر مسئولان ورزشی، زمینه رشد و توسعه والیبال را در این استان فراهم کند.

وی ادامه داد: میلاد تقوی بیش از شش سال رئیس هیات والیبال استان مازندران بود که حالا به عنوان دبیر با فدراسیون همکاری دارد و ضمن تقدیر از زحمات چند ساله ایشان در والیبال این استان، براییشان آرزوی موفقیت دارم.

داورزنی در پایان با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مازندران، گفت: فرآیند برگزاری انتخابات خوب بود و در فضایی سالم برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
لیگ برتر والیبال بانوان/ عیدی: برای نخستین بار در لیگ شرکت کردیم و کم تجربه هستیم
لیگ برتر والیبال بانوان| صادقی: ما به زمان نیاز داریم تا هم آسیب دیدگی‌ها برطرف شود
لیگ برتر والیبال| عمده‌غیاثی: تلاش می کنیم دور برگشت را با قدرت شروع کنیم

انتهای پیام/