انتظار برای یک اتفاق مهم در استقلال/رئیس می‌رود یا سرمربی؟

هیچ خبر یا پالس مثبتی از استقلال به گوش نمی‌رسد و علاوه بر بدهی به استراماچونی پرداختی بازیکنان استقلال هم مانده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بازیکنان استقلال به واسطه نتایج خوبی که در لیگ برتر و جام حذفی گرفته‌اند، تصور نمی‌کردند، دم عید دست خالی به خانه‌های خود بروند اما این اتفاق رخ داد، به این خاطر که اوضاع مالی در استقلال بحرانی است.

گفته می‌شد، مخبر به باشگاه استقلال کمک کرده است تا این بدهی را پرداخت کند! اما این خبر حقیقت نداشت. در ادامه گفته شد قرار است این بدهی توسط قطری‌ها پرداخت شود اما مشخص شد این خبر هم غیر واقعی است. تنها امید استقلال به شرکت همراه اول است. اگر همراه اول بپذیرد اسپانسر استقلال شود، سریعا باید به باشگاه برای پرداخت بدهی‌ها کمک کند که در خصوص نشست باشگاه استقلال با مدیران این شرکت هم خبری مخابره نشده است. اگر این نشست برگزار شده بود و ماحصل آن مثبت بود به طور حتم باشگاه استقلال بدان اشاره می‌کرد.

اگر روزهای آینده همانند روزهای گذشته سپری شود، استقلال پنجره آتی را از دست می‌دهد و از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار گذاشته می‌شود. در این صورت علی فتح الله زاده باشگاه استقلال را ترک خواهد کرد! چرا که او علاوه بر شکست در به سرانجام رساندن این پرونده باید به بازیکنان معترض هم روبرو شود که سخت به خاطر اینکه دم عید دست خالی به خانه‌های خود رفته‌اند، عصبانی هستند! تداوم این وضعیت حتی ممکن است منجر به خداحافظی ساپینتو شود.

انتهای پیام/