انتظار زیدان برای دو پیشنهاد وسوسه‌برانگیز

سرمربی سابق رئال مادرید در انتظار دریافت دو پیشنهاد اغواکننده برای بازگشت به نیمکت داغ مربیگری است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، زین‌الدین زیدان در دوران مربیگری خود هم نشان داد که مثل دوران فوتبالش یک نابغه است. او یک رکورد خاص را در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید به ثبت رساند و موفق شد که این تیم را به سه قهرمانی پیاپی در این رقابت بزرگ برساند. زیدان در دوران دوم حضورش در رئال عملکرد خوبی نداشت و حداقل موفقیت دوران نخست را نداشت.

این چهره محبوب و دوست‌داشتنی بعد از جدایی از رئال مادرید با وجود پیشنهادهایی که داشته هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است اما به نظر می‌رسد که در تابستان پیش رو دوباره به نیمکت داغ مربیگری روی خواهد آورد.

اما مقصد بعدی زیدان کجا است؟ طبق اعلام روزنامه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا زیدان از بین پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید دست به انتخاب خواهد زد.

این روزنامه سرشناس ایتالیایی نوشت: سران پاری‌سن‌ژرمن با توجه به ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت گالتیه در تابستان دوباره در نیمکت خود دست به تغییر خواهند زد و از بین مورینیو و زیدان یکی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب خواهند کرد.

مقصد بعدی زیدان از نگاه گاتزتا بازگشت به رئال مادرید است و در صورتی که تیم با کارلتو نتواند در فصل جاری جامی به دست بیاورد باید منتظر اخراج این مربی ایتالیایی بود و زیدان یکی از گزینه‌های اصلی برای جایگزینی اوست.

انتهای پیام/