انتقاد آگوئرو از تاکتیک‌های گواردیولا مقابل رئال

سرخیو آگوئرو از سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی انتقاد کرد و عنوان کرد که خولیان آلوارس باید در این دیدار بازی می‌کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از سایت اوله، رئال مادرید و منچسترسیتی سه‌شنبه شب در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند، ابتدا وینیسیوس جونیور در دقیقه ۳۶ گل نخست بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. با این حال در نیمه دوم، کوین دی‌بروینه در دقیقه ۶۷ با شوتی سرکش پاسخ گل رئال مادرید را داد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سرمربی اسپانیایی سیتی در این دیدار هیچ تعویضی نکرد و این بدان معنا بود که خولیان آلوارس به طور کامل از روی نیمکت تعویضی بازی را تماشا می‌کرد.

بازیکن سابق سیتی از آلوارس که مهره مهمی در تیم اسکالونی در جام جهانی قطر بود دفاع کرد و گفت: آنچه من نمی‌فهمم این است که چرا خولیان در این دیدار بازی نکرد. واقعا از این تصمیم تعجب می‌کنم اما پپ همین‌گونه است. او به هیچ بازیکنی علاقه ندارد. اگر به من بستگی داشت، تقریباً در هر بازی خولیان را از ابتدا در ترکیب قرار می‌دادم. او در این فصل در ۲۷ بازی لیگ برتر بازی کرده است.

آلوارس مهمترین بازی سیتی در این فصل را از دست داد

هماهنگی دی بروین در کنار هالند، شرایط را برای بازیکن سابق ریورپلات در زمین سخت کرده است. او دو بازی آخر سیتی در لیگ برتر از ابتدا در زمین بود و در بازی قبلی مقابل فولام گلزنی کرد. با این حال او این فرصت را نداشت که در بزرگ‌ترین بازی این فصل سیتی حتی چند دقیقه بازی کند. با این حال، می توان انتظار داشت که او در بازی کلیدی مقابل اورتون به میدان برود.

دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی هفته آینده در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر انگلیس برگزار خواهد شد. باتوجه به تساوی‌ای که منچستر سیتی در دیدار امشب کسب کرد، این تیم شانس زیادی دارد که بتواند انتقام باخت دراماتیک پارسال را از رئال مادرید بگیرد.

انتهای پیام/