انتقاد از برخی رفتارهای ملی‌پوشان پولادگر/ اتفاقات دوومیدانی فراتر از حواشی بود

در مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی، ضمن قبول استعفای رئیس این فدراسیون، محمد پولادگر به انتقاد از برخی رفتارهای ملی‌پوشان دوومیدانی پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مجمع فوق‌العاده دوومیدانی برای بررسی استعفای هاشم صیامی که در پی ماجرای ماراتن شیراز از سمت خود استعفا داد، امروز (سه‌شنبه، سوم مرداد) به ریاست محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

نکته عجیب در این مورد دعوت نشدن هاشم صیامی به مجمع بود.

اعضای مجمع ۴۴ نفر هستند که ۳۴ نفر در این جلسه حاضر شدند و در نهایت ۳۳ نفر به استعفای هاشم صیامی رای مثبت دادند.

محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع گفت: امروز بدون در نظر گرفتن اسم‌ها با رعایت حقوق ورزشی تصمیم گرفتیم. دوومیدانی رشته مهمی است و کسب یک مدال در دوومیدانی در حوزه بین‌الملل یعنی داشتن برنامه، بنابراین همه در تلاش هستند تا در این رشته مدال به دست بیاورند.

او ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی در این رشته رخ داد که اصلا کاری به بحث شیراز ندارم. در رابطه با یکی از اعزام‌ها اتفاقی افتاد که بنده که سال‌هاست در حوزه ورزش خدمت می‌کنم تا به حال نشنیده بودم که بازیکنان تیم ملی چنین خبط و خطایی انجام بدهند. باید با تمام وجود از بچه‌هایمان که سرمایه‌هایمان هستند، صیانت کنیم و تلاش کنیم رویدادهای پیش رو برای این رشته ورزشی پر از توفیق باشد.

پولادگر افزود: یکی از مدال‌های المپیک برای دوومیدانی است که خیلی برای این رشته کم است و واقعا انتظار داریم در المپیک‌ها کیسه این رشته پر از مدال‌های رنگارنگ باشد.

مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم به عنوان نماینده کمیته در این مجمع حضور داشت.

انتهای پیام/