انتقاد تند کاپیتان منچستریونایتد از اونانا

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، به‍‌طور مشخص از آندره اونانا بابت گل‌هایی که دریافت می‌کند، انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛   منچستریونایتد در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف گالاتاسرای رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه 2-1 از حریف پیش افتادند و به برد نزدیک بودند تا اینکه در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

برونو فرناندز، کاپیتان یونایتد، پس از این بازی گفت: “ما گل‌های بسیار بدی می‌خوریم. فرصت‌های بسیار زیادی برای زدن یک گل دیگر داشتیم، اما به اندازه کافی متمرکز نبودیم.”

او با انتقاد از تیمش گفت: “ما باید نتایج بازی هایمان را کنترل کنیم. ما باید نتیجه را بدون تغییر نگه داریم. باید به اندازه کافی باهوش باشیم و بازی را بهتر مدیریت کنیم.”

کاپیتان یونایتد در انتقاد از فرصت‌های از دست رفته عنوان کرد: “بعضی وقت‌ها باید به هم‌تیمی خود نگاه کنید و از فرصتی که دارید استفاده نکنید تا به او پاس بدهید. اول باید به تیم فکر کنیم و بعد به فکر خودمان باشیم.”

او با اشاره به اشتباهات بازیکنان یونایتد گفت: “هر کس باید مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد، ما باید منتظر بازی بعدی باشیم و ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا از پس آن برآییم. مشخص است که اکنون ما خیلی روی خودمان حساب باز نمی‌کنیم اما این همان چیزی است که مشخص است.

انتهای پیام/