انتقاد مورینیو از “همه” بعد از تساوی برابر بولونیا

سرمربی تیم رم از بازیکنان و داور بازی به خاطر بازی تیمش برابر بولونیا انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو پذیرای بولونیا بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. رم با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند.

ژوزه مورینیو پس از تساوی بدون گل رم مقابل بولونیا از همه انتقاد کرد و چهره عصبانی نشست خبری بود. او عنوان کرد تیمی که می‌خواست برنده شود به اندازه کافی تلاش نکرد و تیمی که نمی‌خواست برنده شود به هدفش رسید و حتی داور به آن‌ها اجازه داد به این هدف برسند.

رم در این دیدار با ۶ تغییر در ترکیب اصلی به زمین آمد چرا که باید اواخر هفته در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لسترسیتی برود. مورینیو در نشست خبری خود گفت: بازی کیفیت چندانی نداشت. تیمی که می‌خواست برنده شود به اندازه کافی تلاش نکرد و موقعیت نداشت، تیمی که نمی‌خواست برنده شود به هدفش رسید. البته داور به آن‌ها اجازه داد این یک امتیاز را به دست بیاورند.طبیعی است که بازی با لسترسیتی بازی ما را تحت تاثیر قرار دهد. لسترسیتی نیز این هفته ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت و با تیم دوم برابر تاتنهام به میدان رفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سعی کردیم برنده شویم، موقعیت‌هایی داشتیم، اما عملکرد خوبی نداشتیم. ما باید مسئولیت را بپذیریم زیرا به اندازه کافی برای پیروزی تلاش  نکردیم. به نظرم داور نیز به خاطر این بازی بی کیفیت مقصر است. او سوت‌هایی زد که باعث شد بازی از جریان بیفتد و کیفیت بازی را پایین آورد.

به این ترتیب شاگردان ژوزه مورینیو از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بازماندند و فصل بعد در بهترین حالت در لیگ اروپا خواهند بود. میلان، اینتر، ناپولی و یوونتوس چهار سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست آوردند.

بیشتر بخوانید:

مورینیو: پیشرفت رم را قبول دارم چون به فروتنی معروف نیستم
دستیار مورینیو سرمربی گرانادا شد
مورینیو: به دنبال تحقیر حریف نبودیم

 

انتهای پیام/