انتقاد نرم کالدرون در اولین نشست خبری افتتاحیه لیگ برتر: بازیکن مدنظرم را نخریدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ لیگ برتر فصل نوزدهم از عصر فردا با دیدار افتتاحیه پرسپولیس و پارس جنوبی آغاز خواهد شد؛ دیداری که حساسیت بالایی خواهد داشت.

وجه اشتراک هر دو تیم استخدام مربیان جدید و خداحافظی مربیان قدیمی خود است. برانکو بعد از 4 فصل موفق که در مجموع 7 قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد به الاهلی عربستان رفت تا گابریل کالدرون آرژانتینی روی نیمکت سرخ ها بنشیند. همچنین مهدی تارتار نیز بعد از 4 سال تقریبا موفق از پارس جنوبی جدا شد و سرمربیگری نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفت. فراز کمالوند در تیم جم جانشین او شد. پارس جنوبی یکی از تیم هایی است که باتوجه به بودجه ای که داشته بازیکنان قابل قبولی را طبق گفته کمالوند جذب کرده است.

پرسپولیس اما طبق نظر کالدرون نتوانست بازیکنان خارجی دلخواهش را جذب کند. کالدرون ظهر امروز در نشست خبری بارها تاکید کرد که باتوجه به بودجه اندکی که باشگاه در اختیارش گذاشته بود نتوانست بازیکن مدنظرش را جذب کند و از بین 2 بازیکن خارجی فقط یکی از آنها به تهران آمد.

این اعتراض کالدرون به نوعی پاسخی بود به سوال خبرنگاری که درخصوص خط حمله این تیم در فصل گذشته پرسیده بود که از دید کالدرون این خط باید برای فصل جدید تقویت شود.

خبرنگار: سپهر خرمی