انصراف رسمی کرمانشاهی از داوری فوتبال ایران

داور فوتبال کشورمان از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا کرمانشاهی، داور با سابقه فوتبال ایران در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران و کمک داوران از داوری خداحافظی کرد و اعلام کرد که به خاطر شرایط موجود دیگر حاضر به سوت زدن در داوری نیست.

او درباره این تصمیمش اظهار کرد: شرایط طوری پیش نرفت که احترام‌ها خفظ شود. یک بچه ۱۶ ساله در فضای مجازی هر چیزی که دلش می‌خواست به داور، دختر و پسرش می‌گفت و این برای فردی در سن و سال من جالب نبود و ناراحت کننده بود و همین سبب شد تا این تصمیم را بگیرم.

کرمانشاهی افزود: از فدراسیون فوتبال و مسئولان کمیته داوران تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند تا به کلاس‌های دانش‌افزایی داوری بیایم اما من با توجه به شرایطی که دارم، ترجیح می‌دهم که یک جوان جای من را بگیرد. من رسما اعلام می‌کنم که از داوری خداحافظی می‌کنم و امیدوارم این خداحافظی در یک بازی دوستانه رقم بخورد.

این داور فوتبال گفت: واقعا خسته شدیم. از وقتی فضای مجازی آمده است، زندگی به کام ما تلخ شده است و فشار و استرس و شرایط سنی من طوری است که تحمل فشار و استرس زیاد را ندارم و می‌خواهم یک زندگی آرام را در کنار خانواده‌ام تجربه کنم. هنوز این خداحافظی را با کسی در میان نگذاشته‌ام اما خودم به این نتیجه رسیدم که این‌جا این کار را انجام بدهم.

بیشتر بخوانید:

زمان پرداخت تمامی دستمزدهای داوران اعلام شد
سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتری برگزار شد
پیروانی : امیدوارم اشتباهات داوری فصل گذشته جبران شود

انتهای پیام/