انفجار سیاه؛گادوین در آغاز تولدی دیگر

گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در بازی امروز برابر تیم فوتبال شهر خودرو هتریک کرد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد.

گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دوره بیستم لیگ برتر فوتبال یک بازیگن متفاوت نشان داد . او در بازی های تیم سیرجانی از جان مایه گذاشت و در 7 بازی 9 گل به ثمر رساند تا نشان دهد تیم های سابقش در از دست دادن او اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.

وقتی گادوین دوباره زهردار شد

منشا با تیم فوتبال پیکان خود را نشان داد و در این تیم متبلور شد و پس از آن قرمز های پایتخت به سراغ این بازیکن رفتند و اگر چه در پرسپولیس نتوانست همان منشای پیمان باشد اما نقش او و تاثیر گذاری او در گلزنی دیگر مهاجم پرسپولیس از دید پنهان نبود و اوج کار او در بازی برگشت پرسپولیس برابر الدحیل بود که گل صعود را زد .

پرسپولیس عذر این بازیکن را خواست تا استقلال به سراغ الماس سیاه برود و او را به خدمت بگیرد اما در این تیم هم نتوانست انتظارارت را برآورده کند و از این تیم جدا شد تا منشا دیگر آن منشای سابق نشود .

یک ژنرال برای بازگشت گادوین به روز های اوج کافی بود تا منشا دوباره همان مهاجم قهار و گلزن شود . امیر قلعه نویی با گادوین منشا دوباره در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفت و منشا در بازی آخر این تیم هتریک کرد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد .

بیشتر بخوانید:
گادوین منشای سرحال بدون نشانه های کرونا
در برنامه فوتبال برتر عنوان شد؛ خواننده محبوب ایرانی از دید گادوین منشا کیست؟
نامه شکایت گادوین منشا به استقلال رسید

انتهای پیام/