اوبامیانگ: با لواندوفسکی در هر رقابتی برای قهرمانی به میدان می‌رویم

مهاجم گابنی بارسلونا به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت و از هم‌بازی شدن دوباره با این مهاجم لهستانی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ این تیم را ترک کرد تا پیراهن بارسلونا را برتن کند. اوبامیانگ که پیش از این در بوروسیا دورتموند با لواندوفسکی هم‌بازی بود از حضور این بازیکن در آبی اناری ها ابراز خوشحالی کرد.

او گفت: بی صبرانه منتظر این بودم که این انتقال نهایی شود. ما پیش از این در دورتموند هم‌بازی بودیم و روزهای خوبی را تجربه کردیم. از حضور لواندوفسکی در بارسلونا بسیار خوشحال شدم. وقتی این انتقال نهایی شد با هم مکالمه خوبی داشتیم و روزهای خوب گذشته را به یاد آوردیم.

اوبامیانگ ادامه داد: با انتقال لواندوفسکی در هر رقابتی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می رویم. هم من و هم لواندوفسکی نسبت به قبل بسیار با تجربه شده ایم و قطعا می توانیم روزهای بهتری را نسبت به دوران حضورمان در دورتموند تجربه کنیم. شخصا برای موفقیت بارسلونا دست به هر کاری خواهم زد و اطمینان دارم که لواندفسکی هم چنین احساسی دارد. هر دو اینجا هستیم تا به بارسلونا کمک کنیم.

او درباره تمدید قرارداد دمبله هم گفت: دمبله بازیکن بسیار باکیفیتی است و ماندن او در بارسلونا خبر بسیار خوبی بود. او کمک زیادی به تیم خواهد کرد. بدون شک دمبله یکی از بهترین بازیکنانی است که با او هم‌بازی بوده‌ام. او از نظر فنی در سطح بسیار بالایی است. نگرانی جدایی او بودم که خوشبختانه این نگرانی برطرف شد و او در تیم باقی ماند. دمبله می دانست که بارسلونا از بهترین تیم های جهان است و به همین خاطر قراردادش را تمدید کرد.

اوبامیانگ در پایان درباره ژاوی هم گفت: او مربی بااستعداد است و دانش فنی لازم را هم دارد. ژاوی در دوران فوتبال خود هم از بهترین های جهان در پست خود بود.

انتهای پیام/