اوج لجبازی؛ توافق بارسلونا- ژاوی منتفی شد؟

بارسلونا امشب دیداری مهم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم دینامو کیف برگزار خواهد کرد و بعد از این مسابقه، مدیران باشگاه برای انجام ماموریت نهایی خود راهی دوحه خواهند شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یوسته و آلمانی در جریان جلسه با مدیران باشگاه قطری تلاش خواهند کرد تا آنها را متقاعد کنند که خوان لاپورتا هرگز برای بستن قرارداد بازیکنان یا مربیان به جایی سفر نمی کند و در واقع این رویه به صورت کلی و در مقابل هم تیم ها رعایت می شود.

اما به نظر می رسد مالکان تیم السد این رفتار را برنتابیده و تنها در صورتی مجوز فسخ قرارداد با ژاوی را صادر می کنند که خود خوان لاپورتا شخصا حاضر به سفر به‌این کشور باشد. درواقع سران باشگاه قطری تصور می کند لاپورتا برای احترام گذاشتن به السد و دریافت مجوز فسخ ژاوی باید خودش پیش قدم شود.

همچنین باشگاه السد تمایلی به دریافت غرامت از باشگاه بارسلونا بابت جدایی ژاوی نداشته و ترجیح می دهد باشگاه اسپانیایی زمینه برگزاری یک دیدار دوستانه را فراهم کند. البته درصورت‌حل این مشکل، ستاره سابق بارسلونا فردا شب برای آخرین بار تیمش را در دیدار حساس با الدحیل هدایت کرده و انتهایی هفته برای توافق نهایی راهی بارسلونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
ژاوی گزینه اصلی بارسا برای جانشینی کومان/سران بارسا در دوحه+عکس
باشگاه السد به توافق ژاوی با بارسلونا واکنش نشان داد
پاسخ گواردیولا به اخراج کومان و انتخاب ژاوی

انتهای پیام /