اوزونیدیس پس از شکست فولاد: خوب نبودیم اما برنده شدیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید با این که مقابل فولاد عملکرد خوبی نداشتند اما به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ گل‌گهر امروز (چهارشنبه) در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد به پیروزی رسید. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهارکرد: تیم‌ها بعد از استراحت ریتم لازم را ندارند. ما شایسته برد بودیم. به غیر از 10 دقیقه آخر که حریف دفاع وسط‌های خود را جلو آورد و یکی دو شانس داشت، موقعیتی نداشت.

او افزود: نیمه اول بهتر بودیم و می‌دانستیم فولاد در نیمه دوم دست به ریسک می‌زند تا به گل برسد. ما شانس داشتیم اما در زدن توپ‌های آخر خوب کار نکردیم.‌ اخباری توانست یکی، دو سیو خوب داشته باشد و ببریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. خیلی از بازی‌ها بهتر بودیم اما نتوانسته بودیم برنده باشیم اما امروز مثل بازی‌های دیگر خوب نبودیم اما بردیم.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: فولاد در زمان سختی قرار دارد. در این زمان لازم است بیشتر از سوی هواداران حمایت شود. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و راهش را برای بازگشت به روزهای خوب پیدا می‌کنند. در این مواقع حمایت از بیرون خیلی لازم است که من ندیدم و فشار این گونه بیشتر می شود. البته فولاد تیم من نیست. برای من سه امتیاز و برنده شدن در بازی بعد مهم است.

انتهای پیام/