اولیایی در واکنش به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای: کارش را درست انجام داده است

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در واکنش به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: کمیته بدوی کارش را درست انجام داده است. آبروریزی نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  اولیایی درباره اینکه با این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا روند صدور مجوز حرفه‌ای برای فصل آینده به چه صورت خواهد بود، اضافه کرد: احتمالاً از فدراسیون توضیحاتی می‌خواهند و ممکن است این تعلیق برطرف شود. در غیر این صورت، باید این کار (پروسه صدور مجوز حرفه‌ای) را سال آینده AFC خودش انجام دهد. قبلاً هم AFC‌ مستقلاً این پروسه را انجام می‌داد اما چند سالی بود که به فدراسیون‌ها این کار را سپرده بود. AFC طبیعتاً مشکلات و نواقص کار را کامل می‌گوید ولی بعد از آن یا کار را دوباره به فدراسیون محول و یا اینکه خودشان ورود می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا بعد از حذف دوتیم استقلال و پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا، با تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال یک آبروریزی برای فوتبال ایران رقم نخورده است، یادآور شد: خیر، چرا آبروریزی؟ از سال‌ها پیش استاندارد‌ها باید رعایت می‌شد، بارها فدراسیون ما و باشگاه‌ها جریمه شده بودند و بارها AFC تعهد گرفته بود که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاظم اولیایی به عزل عزیزی خادم/هیات رئیسه اقدام مثبتی کرد
واکنش تند کاظم اولیایی به اظهارات صدری سرپرست پرسپولیس
منافی: اولیایی، مصطفوی، عزیزی‌خادم باید پاسخگو باشند

انتهای پیام/