اولین برد راکتس از واریرز در نیمه نهایی با هنرنمایی آقای ریش

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار سوم نیمه نهایی تیم های هیوستون راکتس و گلدن استیت واریرز شنبه شب در تویوتا سنتر برگزار شد و راکتس با برد 121-126 در وقت اضافه نتیجه کلی را 1-2 به نفع خود تغییر داد.

هاردن که عنوان بهترین بازیکن ان بی ای را داراست با 41 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس گل بازی درخشانی را به نمایش گذاشت. او امسال نیز قطعا یکی از مدعیان کسب دوباره این عنوان است.

اریک گوردون 30 امتیاز به راکتس افزود و کلینت کاپلا نیز با 13 امتیاز و 11 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.

علیرغم باخت واریرز، کوین دورانت و دریموند گرین نمایش خیره کننده ای ارائه دادند. دورانت با 14 شوت موفق از مجموع 31 شوت موفق شد 46 امتیاز کسب کند و گرین با 19 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس گل ششمین تریپل دبل خود را به ثبت رساند. ایگودالا نیز با 3 شوت سه امتیازی موفق از 4 شوت 16 امتیاز برای واریرز کسب کرد؛ در عوض، استفن کری و کلی تامپسون بازی ضعیفی ارائه دادند و از 15 شوت فقط 4 شوت را به ثمر رساندند. با وجود عملکرد ضعیف این زوج معروف بسکتبال، واریرز این فرصت را داشت که پیش از وقت اضافه، پیروز این دیدار شود اما دورانت در 19 ثانیه آخر وقت معمول یک شوت را از دست داد و همه دغدغه تامپسون نیز این بود که از آخرین شوت های کریس پل که میتوانست به برد لحظه آخری راکتس منجر شود جلوگیری کند.

به دنبال خطایی که آستین ریورز مرتکب شد، کوین دورانت پرتاب های آزاد به دست آمده را گل کرد اما به محض آن که توپ به دست راکتس افتاد هاردن 5 امتیاز کلیدی و حساس گرفت و تیم خود را به برتری رساند.

اگرچه گرین و دورانت با تلاش های ارزنده خود موفق شدند واریرز را پا با پای راکتس پیش ببرند، اما در نهایت، این آقای ریش و بازیکن 7 بازی آل استار بود پس از یک پرتاب سه امتیازی بحث برانگیز در 49 ثانیه پایانی وقت اضافه، یک پرتاب فلوتر نیز انجام داد و برد راکتس را قطعی کرد.

دیدار چهارم این دو تیم در ساعات اولیه صبح دوشنبه در هیوستون برگزار خواهد شد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای