اولین برد ملی قلعه‌نویی مقابل کنیا؟

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار دوستانه در سال ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کنیا می رود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال کشورمان سوم فروردین 1402 با سرمربیگری امیر قلعه نویی به مصاف روسیه رفت و به تساوی یک بر یک رسید ولی نشست خبری سرمربی تیم ملی پرتنش شد! مخالفان قلعه نویی شمشیر را برایش از رو بستند و جام نیاوردنش را در فوتبال باشگاهی به رخش کشیدند او هم هزار امتیاز لیگ برتری خود را روی میز گذاشت!

اکنون تیم ملی با سرمربیگری قلعه نویی به مصاف حریف افریقایی می رود که سرمربی اش با فوتبال ملی و باشگاهی کشورمان کاملا آشناست. کنیا تیمی که هدایتش را انگین فیرات سرمربی ترک برعهده دارد. مربی که در گذشته در فوتبال باشگاهی ما سابقه مربیگری در تیم هایی مثل سایپا را دارد و در تیم ملی کشورمان هم مربیگیری کرده است.

فیرات صادقانه از قدرت تیم ملی ایران سخن گفته و به طرفداران تیم ملی کنیا که خواهان برد در این بازی هستند صراحتا گفته نمی‌دانم شما در کدام سیاره زندگی می‌کنید! ارزش یک بازیکن تیم ملی ایران برابر با ارزش تمام بازیکنان کنیاست. به این ترتیب می‌توان گفت کنیا حریفی است که برای آموزش و یادگیری به مصاف تیم ملی کشورمان می‌آید و بهترین فرصت برای قلعه نویی است تا اولین برد ملی خود را در دوره جدید جشن بگیرد و پاسخ قاطعی به منتقدان و مخالفانش بدهد.

قطعا تیم ملی در این بازی با شیوه‌ای هجومی به میدان خواهد آمد تا فوتبالی تماشاگر پسند ارائه کند. قلعه‌نویی گفته بعد از این فیفادی احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی ایران وجود خواهد داشت.

8 فروردین 1402 برای شماره 8 اسبق استقلال می‌تواند روزی خاطره انگیز در دور جدید سرمربیگری اش در تیم ملی باشد و همچنین هواداران حاضر در ورزشگاه که در انتظار برد ملی هستند.

انتهای پیام/