اولین دست‌پخت کالدرون؛ ضعیف در خط حمله و پرکار در خط هافبک!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد در دیدار افتتاحیه لیگ برتر با حساب یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم به برتری برسد تا اولین سه امتیاز در اولین دیدار به حساب شاگردان کالدرون واریز شود.

در این مسابقه مهدی ترابی در نیمه دوم و با ضربه چیپ دروازه دخسوس را باز کرد تا نشان دهد در طول فصل مهره کلیدی و گمشده کالدرون شماره نه این تیم است. کالدرون که نتوانسته بود بازیکنان خارجی مدنظرش را جذب کند در این مسابقه ترکیب نام آشنای فصل قبل را وارد زمین کرد با این تفاوت که وحید امیری و روستایی از تازه واردهای ترکیب بودند.

علیپور مطابق انتظار به عنوان مهاجم هدف وارد زمین شد و روستایی را عقب تر از خودش می دید. یکی از تفاوت های پرسپولیس کالدرون با دوران برانکو، تغییر تاکتیک از دو به سه مهاجم بود که حاکی از تهاجمی تر شدن تفکرات مربی فعلی نسبت به قبلی است. در این مسابقه ترابی، روستایی و علیپور سه مهاجم سرخپوشان بودند. از نکات منفی در این مسابقه؛ صفر شوت در چارچوب توسط علیپور و روستایی بود که یکی از بدترین شروع های مهاجمان پرسپولیس در طول تاریخ بود! همچنین این دو بازیکن در مجموع یک پاس کلیدی را به ثبت رساندند که نشان می دهد کالدرون روزهای سختی برای تقویت خط حمله تیمش دارد.

در آن سو برای خط هافبک اما امید عالیشاه بهترین عملکرد را در بین بازیکنان پرسپولیس به ثبت رساند و 8 نبرد موفق و 4 تکل موفقیت امیز نمره 7.5 را به ثبت رساند.

خبرنگار: سپهر خرمی