اولین صحبت های بنزما بعد از پیوستن به لیگ عربستان

کریم بنزما در اولین صحبت‌های خود بعد از پیوستن به الاتحاد تاکید کرد که برای بردن جام به عربستان سفر کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ بعد از جدایی رسمی از رئال مادرید ساعتی پیش با الاتحاد قرارداد بست تا بعد از کریستیانو رونالدو به دومین بازیکن بزرگ فوتبال عربستان تبدیل شود.

بنزما در مورد جدایی از رئال بعد از 14 سال و حضور در الاتحاد که چالشی بسیار متفاوت خواهد بود گفت: “این یک چالش و سبک زندگی جدید است که برای شروع آن لحظه شماری می‌کنم و نمی‌توانم منتظر شروع تمرینات بمانم.”

باحضور بنزما در الاتحاد، رونالدو در النصر و چندین بازیکن سرشناس در دیگر تیم‌های فوتبال عربستان، لیگ این کشور به لیگ پرستاره‌ای در آسیا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی در مورد کیفیت لیگ عربستان در چنین شرایطی گفت: “لیگ عربستان لیگ خوبی است که بازیکنان خوب زیادی در آن حضور دارند.”

او با اشاره به حضور هم‌تیمی سابقش در النصر عربستان گفت: “کریستیانو رونالدو در حال حاضر اینجاست. او دوست من است و در این مدت نشان داده که فوتبال عربستان در حال پیشرفت کردن است.”

کریم بنزما در دوران حضورش در رئال به هر افتخاری که یک بازیکن می‌توانست کسب کند رسید و حالا می‌خواهد در آسیا نیز همین کار را ادامه دهد: “من اینجا هستم تا مثل اروپا به قهرمانی‌های مختلف برسم. برای این کار تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. می‌خواهم گل‌های بیشتری بزنم و استعدادم را نشان دهم. هدفم درخشش و جلب رضایت هواداران، باشگاه و رئیس باشگاه است.”

انتهای پیام/