اولیورکان: خودمان مقصر این نتیجه هستیم

مدیر باشگاه بایرن مونیخ معتقد است بایرن باید خودش را مقصر بداند که برتری ۲ بر صفر برابر دورتموند را با تساوی ۲ بر ۲ از دست داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بیلد، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی بوروسیا دورتموند برگزار شد، برنده نداشت و بازی با تساوی دو به بر دو به پایان رسید.

اولیورکان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ بعد از تساوی برابر دورتموند در بوندسلیگا گفت: در حال حاضر یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و امروز بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم قوی‌تر از دورتموند بودیم. ما فقط باید به نتیجه برسیم و امتیازهای بازی‌ها را جمع کنیم. دورتموند خیلی تلاش کرد و به تغییر نتیجه باور داشت و به همین خاطر در ثانیه آخر بازی توانست بازی را به تساوی کشاند. در کل باید خودمان را مقصر بدانیم. موقعیت‌های زیادی برای زدن گل سوم داشتیم و متاسفم که تنها یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۳۳ توسط گورتزکا به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم بازهم این بایرن مونیخ بود که به گل رسید. این بار لروی سانه در دقیقه ۵۳ برای بایرن گلزنی کرد تا شاگردان ناگلزمن با دو گل پیش بیفتند. دورتموند در دقیقه ۷۴ توسط موکوکو گل نخست خود را به ثمر رساند و فاصله را به حداقل رساند. در دقیقه ۹۰ کینگسلی کومان با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و بایرن ۱۰ نفره شد.

درحالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند آنتونی مودست گل تساوی را برای دورتموند در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند تا این بازی حساس برنده نداشته باشد.

بایرن مونیخ با این تساوی ۱۶ امتیازی شد تا باوجود یک بازی بیش‌تر نسبت به یونیون برلین و فرایبورگ ۱۷ امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. دورتموند هم با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

انتهای پیام/