اونانا: از کلین شیت راضی هستم اما باید برای پیروزی تلاش کنیم؛ روزهای بهتری در راه است

دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد گفت: «امیدوارم اوضاع هر چه زودتر تغییر کند. بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بدترین دروازه‌بان جهان شود؟ خیر. همه چیز موقتی است. می‌دانم که شرایط خوب خواهد شد. دیر یا زود شرایط تغییر خواهد کرد.»

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  و به نقل از دیلی‌استار، لیورپول در دیدار با یونایتد ۳۴ شوت به سمت دروازه آندره اونانا داشت اما نتوانست دروازه او را باز کند.

گری نویل که وظیفه تفسیر بازی را برای شبکه اسکای‌اسپورت بر عهده داشت، درباره سکوت هواداران لیورپول صحبت کرد و گفت: باید بگویم که این بدترین جوی است که تا به حال در آنفیلد برای بازی با منچستریونایتد دیده‌ام.

نویل تنها کسی نبود که به جو ساکت آنفیلد پی برد. آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، نیز پس از سوت پایان بازی گفت: هیچ فشاری از سوی هواداران حس نکرد و متوجه چیز خاصی در بازی نشد.

اونانا درباره عملکردش در یونایتد به اسکای‌اسپورت گفت: اگر مجبور باشم در مورد بازی‌هایی که تاکنون برای منچستریونایتد داشتم صحبت کنم، باید تاکید کنم خوشحال نیستم چون می‌دانم می‌توانم خیلی بهتر از این کار کنم و می‌دانم که بهتر از اینها هستم. امیدوارم اوضاع هر چه زودتر تغییر کند. بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بدترین دروازه‌بان جهان شود؟ خیر. همه چیز موقتی است. می‌دانم که شرایط خوب خواهد شد. دیر یا زود شرایط تغییر خواهد کرد.

یونایتد شنبه آینده باید در زمین وستهم به میدان برود که دیوید مویس را روی نیمکتش دارد و با تیم سابقش روبه‌رو خواهد شد. شیاطین سرخ که از لیگ قهرمانان حذف شدند، بعد از این دیدار باید با آستون‌ویلای شگفت‌انگیز با هدایت اونای امری پیکار کنند.

انتهای پیام