اپیدمی اعتراض در بین والیبالیست‌ها/ پاداش‌ها را بدهید تا بازی کنیم!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ملی‌پوشان والیبال آرژانتین نسبت به برخی از موارد از جمله عدم دریافت پاداش‌های سال 2018 به مسئولان فدراسیون خود اعتراض کردند. ستاره‌هایی همچون کونته، دی چکو، گونزالز با حضور در یک نشست خبری خطاب به فدراسیون والیبال این کشور در بیانیه‌ای ۶ ماده‌ای اعلام کردند که در صورت عدم رسیدگی به درخواست‌هایشان در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت نخواهند کرد.

مواردی همچون عدم پرداخت پاداش‌های سال 2018 و وعده‌های بی‌عمل موجب شد تا صدای اعتراض آرژانتینی‌ها بلند شود؛ البته آنها خواسته‌های دیگری همچون کاهش هزینه نقل‌وانتقالات، پرداخت 65 هزار دلار به هر کدام از بازیکنان تیم زنان، پرداخت بیمه درمانی و هزینه‌های فیزیوتراپی‌، برابری جنسیتی در تقسیم امکانات و بودجه و تامین بودجه برای پرداخت به بازیکنان است که باید دید فدراسیون آرژانتین به آنها عمل می‌کند یا خیر؟

روز گذشته هم در رسانه‌های داخلی اخباری منتشر شد که ملی‌پوشان والیبال ایران نسبت به عدم دریافت حق و حقوق خود از لیگ ملت‌های 2019 معترض هستند و همین موضوع منجر به لغو اردوی تدارکاتی بلغارستان شد. به نظر می‌رسد اعتراض والیبالیست‌ها به مسائل مالی به یک اپیدمی در سراسر جهان است.

منبع: فارس