ایتالیا 0 – پرتغال 0 : پرتغال در میان چهار تیم پایانی قرار گرفت

به گزارش شبکه لحظه :

در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا شنبه شب تیم پرتغال با تساوی 0-0 در مقابل تیم ایتالیا توانست در میان چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد.

علیرغم برتری چشمگیر ایتالیا در این مسابقه، این یاران سانتوس بودند که با کسب یک امتیاز در صدر گروه 3 در دسته اول قرار گرفتند و تیم میزبان نتوانست از فرصت های خود استفاده درست بکند. ایتالیا به ویژه در نیمه اول بسیار بهتر از میزبان خود بازی کرد؛ مارکو وراتی و جورجینیو کاملا مسلط بر بازی بودند اما چیرو ایموبیله فرصت های بی نظیری را هدر داد.

بازی در نیمه دوم به همان روال ادامه یافت و بازیکنان ایتالیا فرصت ها را یکی پس از دیگری همچنان از دست می دادند تا این که این فرصت ها کمتر و کمتر شدند و حتی ویلیام کاروالیو بازیکن پرتغال نزدیک بود با یک ضربه سهمگین دروازه ایتالیا را باز کند که دوناراما به طرز قابل توجهی ناجی دروازه شد و در نهایت پرتغال به همان یک امتیازی که نیاز داشت دست یافت و بازی بعدی آنها با لهستان برای این تیم بی اثر شد.

اگرچه این بازی نتیجه دلخواه را برای ایتالیا دربرنداشت اما نمایش درخشان این تیم بسیار مورد توجه قرار گرفت.

برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی در غیاب رونالدو آنگونه که انتظار می رفت ندرخشید.

ایتالیا در بازی بعدی خود سه شنبه در یک دیدار دوستانه در شهر خن با تیم آمریکا بازی خواهد کرد و پرتغال نیز در ادامه دیدارهای لیگ ملت های اروپا میزبان لهستان خواهد بود.

نتایج دیگر دیدارها:

رومانی ۳- لیتوانی صفر

مالت صفر- کوزو ۵

صربستان ۲- مونتنه گرو ۱

آذربایجان ۲- جزایر فارو صفر

مترجم: نسرین صحیحی

منبع :سایت بین اسپورت