ایران فعال با جام رمضان می آید

اين برنامه با ترويج ورزش همگاني و موضوعات پزشكي در اين چند ماه با حضور چهره هاي ورزشي و هنري ادامه پيدا كرد با شيوع كرونا اين برنامه با رويكرد ورزش در منزل و پخش ايتمهاي متنوع و پخش تصاوير مردمي از ورزش در منزل در روزهاي كرونايي روي انتن شبكه سلامت بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برنامه ايران فعال مدت ٧ ماه كه روي انتن شبكه سلامت است . اين برنامه با ترويج ورزش همگاني و موضوعات پزشكي در اين چند ماه با حضور چهره هاي ورزشي و هنري ادامه پيدا كرد با شيوع كرونا اين برنامه با رويكرد ورزش در منزل و پخش ايتمهاي متنوع و پخش تصاوير مردمي از ورزش در منزل در روزهاي كرونايي روي انتن شبكه سلامت بود .
در ماه مبارك رمضان اين برنامه با حضور چهره هاي ورزشي و سينمايي هر شب ساعت ٢٤ با ايتمهاي ويژه و چالشهاي هيجان انگيز ( پلي استيشن ، فوتبالدستي ، واقعيت مجازي ، صندلي داغ و بازيهاي فكري) بين مهمانان برنامه سعي داره لحظات شاد و مفرحي رو به مدت ٢ ساعت براي بينندگان فراهم كند .
این برنامه هر روز ساعت ٢٤ و تكرار روز بعد ساعت ١٣/٣٠ از شبكه سلامت خواهد بود . تهیه کنندگی این برنامه به عهده علی صادقی و مجری آن هم عباس قانع است .