ایران میزبان مسابقات جهانی سوارکاری شد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از 13 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز در باشگاه سوارکاری ابرش خبر داد. مصطفی دهدشتی با اعلام خبر برگزاری مسابقات سوارکاری در رشته پرش با اسب “2023  FEI CHALLENGE” استقبال سوارکاران کشورمان برای حضور در این رویداد را قابل توجه توصیف کرد.

وی گفت: بیش از  80 سوارکار برای مسابقات جهانی FEI CHALLENGE” اعلام آمادگی کرده‌اند که همگی از سوارکاران بسیار خوب و با تجربه کشورمان هستند و از فردا، سیزدهم اردیبهشت ماه به مدت سه روز تحت عنوان جام متالوکس در باشگاه سوارکاری ابرش به رقابت می پردازند.

سرپرست دبیرکل فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه حداقل سن سوارکاران برای شرکت در این مسابقه 14 سال و حداقل سن اسب 6 سال خواهد بود، افزود: این مسابقه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و رده B بزرگسالان پیگیری و به قهرمان  رده 140 مبلغ 70 میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

دهدشتی با اشاره به اهمیت این رویداد خاطرنشان کرد: از اسب‌های شرکت کننده بدون اطلاع قبلی در مسابقات مورد نمونه‌گیری دوپینگ قرار خواهند گرفت ضمن اینکه سوارکاران باید گواهی سلامت اسب صادره از شبکه دامپزشکی محل باشگاه خود را به همرا داشته باشند.

وی افزود: سارا توکلی مسؤول برگزاری، سینا قدیری و حسین شیرافکن مدیران اجرایی رویداد، مونا هداوند خانی به عنوان سرداور، حامد علی محمدی به عنوان سرکلانتر و الکساندر از الجزایر و بهمن محمدزاده به عناون طراحان مسیر و حسین شفیعی به عنوان ناظر فنی ، این دوره از رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/