اینزاگی: شایسته صعود به نیمه نهایی بودیم

سرمربی اینتر تیمش را کاملا شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مدیاست، اینتر در دیدار برگشت برابر بنفیکا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی سه بر سه متوقف شد اما باتوجه به پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت راهی نیمه نهایی شد تا حریف میلان شود.

اینزاگی تیمش را کاملا شایسته صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان  اروپا می داند.

سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بنفیکا در فصل جاری به ندرت شکست خورده است. آنها تیم بسیار باکیفیت و خوبی بودند اما ما با شایستگی کامل این تیم را شکست دادیم و راهی نیمه نهایی شدیم. در هر دو بازی رفت و برگشت خوب ظاهر شدیم.

او ادامه داد: حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک رویا و هدف بزرگ برای ما بود و خوشبختانه به آن رسیدیم. من از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم. ما مجموعه بسیار خوبی در اختیار داریم و با هم و در کنار هم این راه را ادامه می دهیم. مدتها بود که حضور در چنین مرحله ای را تجربه نکرده بودیم و اکنون می خواهیم که با قدرت ادامه دهیم.اتحادی که در تیم است کمک زیادی به ما در ادامه خواهد کرد.

به این ترتیب تکلیف هر دو بازی نیمه نهایی مشخص شد به طوریکه میلان باید به مصاف اینتر برود و رئال مادرید و منچستر سیتی هم دیگر بازی نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/