این بازیکن اینترمیامی از مسی متنفر است!

یکی از بازیکنان اینترمیامی برای ثبت قرارداد لیونل مسی با این باشگاه مجبور به فسخ قراردادش شد!
 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ حضور لیونل مسی در اینتر میامی یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ MLS بود که باشگاه امریکایی برای تحقق آن مجبور به قربانی کردن یکی از بازیکنان خود شده است.

برنده 7 توپ طلا پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بازی در اینترمیامی را به پیشنهاد نجومی الهلال و بازگشت به بارسلونا ترجیح داد. باشگاه اینتر میامی بعد از انتقال لئو مجبور به فسخ قرارداد رودولفو پیزارو شد تا بتواند برای فوق ستاره آرژانتینی در لیست خود جا باز کند.

هافبک 29 ساله مکزیکی خیلی بدشانس بود که فرصت طلایی هم تیمی شدن با مسی را از دست داد و مجبور به فسخ قرارداد با اینترمیامی و حضور در تیم یونانی آ.ا.ک آتن شد.

MLS قرارداد سخت گیرانه ای در مورد دریافتی بازیکنان دارد و فقط به 3 بازیکن از هر باشگاه اجازه می دهد تا سقف دستمزد را دریافت کنند. به این ترتیب پیزارو قربانی انتقال مسی به اینترمیامی شده و مجبور به ترک این باشگاه شد.

او که دو سال به صورت قرضی راهی مونری مکزیک شده بود اوایل امسال به اینتر میامی برگشت و در 15 بازی حضور یافت. پیزارو انتظار چنین اتفاقی را نداشت و با انتقاد از قوانین MLS گفت: “من قرارداد دارم و درک این شرایط خیلی سخت است. نمی دانستم که قرار است این اتفاق رخ دهد. کمی عجیب است و فکر می کنم این تنها لیگ دنیاست که چنین کارهایی در آن صورت می گیرد!”