این ستاره استقلال به تیم ملی دعوت می‌شود

احتمال دارد سهمیه استقلال برای دیدارهای نوروزی تیم ملی افزایش پیدا کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  جام ملت‌های آسیا در حالی برگزار شد که سید حسین حسینی و روزبه چشمی تنها بازیکنان استقلال در این مسابقات محسوب می‌شدند. البته مهدی قایدی و امید ابراهیمی نیز بر اساس قواعد فوتبال، استقلالی هستند ولی در حال حاضر پیراهن آبی را بر تن نمی‌کنند. همان زمان وقتی امیر قلعه نویی فهرست نهایی مردان مورد نظرش برای قطر ۲۰۲۳ را اعلام کرد، طرفداران استقلال از سرمربی اسبق خودشان بابت کم توجهی به صدرنشین لیگ برتر انتقاد کردند و حالا به نظر می‌رسد شرایط برای اردوی نوروزی احتمالاً متفاوت خواهد شد.

دعوت بازیکن جدید از استقلال

طبق قاعده، سید حسین حسینی و روزبه چشمی دوباره دعوت می‌شوند و بعید است که در فهرست امیر برای بازی با ترکمنستان طی روزهای دوم و هفتم فروردین قرار نداشته باشند اما از قرار معلوم با توجه به نمایش خط دفاعی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و رفتارهایی که طی روزهای گذشته از امیرحسین کنعانی زادگان و البته شجاع خلیل‌زاده دیدیم، قطعاً امیر قلعه نویی باید فکری به حال ساختار دفاعی تیم ایران هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ نفرات تشکیل دهنده آن بکند. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اگر آرمین سهرابیان در هفته‌های منتهی به پایان سال و به ویژه جدال مقابل سپاهان و پرسپولیس نمایش مطلوبی ارائه کند، نامش در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی برای اولین دیدارهای سال ۱۴۰۳ قرار خواهد گرفت. البته آرمین چند ماه قبل در تورنمنت کافا هم بازیکن تیم ملی بود ولی مصدومیت تابستانی موجب شد تا نتواند خودش را به جام ملت‌های آسیا برساند.

استقلال هشتم اسفند به مصاف سپاهان می‌رود و در دهه پایانی این ماه نیز با پرسپولیس دربی تهران را برگزار خواهد کرد. فراموش نکنیم مرتضی پورعلی گنجی هم هنوز آماده حضور در میدان نیست و سرمربی تیم ملی روی او نمی‌تواند حساب کند.

ملاقات نکردن با برادر

اگرچه مهرداد محمدی چند ماه قبل عضو تیم ملی بود و حتی در تورنمنت اردن هم شرکت کرد ولی در جام ملت‌های آسیا حضور نداشت و با نمایشی که این روزها می‌بینیم، احتمال اینکه مهرداد در اردوی نوروزی تیم ملی با برادرش میلاد ملاقات داشته باشد، اصلاً زیاد نیست.

انتهای پیام/