ایگناتیف: روسیه می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه می‌گوید که این تیم می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ بوریس ایگناتیف به دنبال قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا 2023 به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: می‌دانستم که تیم‌های ملی ژاپن، عربستان، استرالیا یا کره‌جنوبی قدرتمندتر از فینالیست‌های کنونی بودند. در این دوره به نظر می‌رسید فوتبال آسیا مراحل خاصی از پیشرفت را پشت‌سر گذاشته است. بنابراین هرگز انتظار نداشتم قطر و اردن به فینال برسند.

سرمربی پیشین تیم‌ ملی فوتبال روسیه با سابقه کار در کشورهای حوزه خلیج فارس خاطرنشان کرد: باید به قطر و اردن به خاطر این دستاوردشان حق بدهیم اما به نظرم روسیه می‌تواند در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود و هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد.

بوریس ایگناتیف در پایان گفت: با آگاهی از سطح تمرینات بازیکنان روسیه می‌گویم که می‌توانند قهرمان آسیا شوند، البته دوست ندارم آنها را در جام ملت‌های آسیا ببینیم. بهتر است در جایی بازی کنیم که همیشه بوده‌ایم. یعنی اروپا.

در فوریه 2022، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین تا اطلاع ثانوی محروم کردند.

انتهای پیام/