بائو : با یکی از کاندیدها رفیق بودم بیمارستان بستری شدم

در بحبوحه انتخابات مجلس بود که به دلیل رفاقت با یکی از کاندیدا در کنار او بودم و با افراد زیادی تماس داشتم، بعد از انتخابات دچار تب و لرز و بی‌حالی شدم، به طوری که از بیرون سردم بود و از درون آتشی در وجودم حس می‌کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،میثم بائو گفت: در بحبوحه انتخابات مجلس بود که به دلیل رفاقت با یکی از کاندیدا در کنار او بودم و با افراد زیادی تماس داشتم، بعد از انتخابات دچار تب و لرز و بی‌حالی شدم، به طوری که از بیرون سردم بود و از درون آتشی در وجودم حس می‌کردم.
در ابتدا پزشکان گفتند چیزی نیست، اما پس از سه روز دچار درد معده و عفونت ریه شدم و حس بویایی و چشایی‌ام را از دست دادم، به طوری که هیچ حسی نداشتم.
در ادامه سرفه‌های شدید به سراغم آمد و مجبور شدم دو بار تست بدهم که این بار پزشکان گفتند باید بستری شوم، به مدت پنج شب در بخش آی سی یو بستری بودم و اکسیژن خونم پایین آمده بود،پس از این مدت رو به بهبودی رفتم و به منزل بازگشتم. الان که حالم بهتر شده است، روزها دهانم خشک نمی‌شود، اما شب‌ها چون دهانم بسته است، خشک می‌شود.
از مردم می‌خواهم رعایت کنند تا دچار این ویروس نشوند‌،از آنجایی که این بیماری درمانی ندارد، روحیه برخی افراد پایین می‌آید،حتی اگر شیر و پلنگ هم باشید ممکن است دچار این بیماری شوید.