بادامکی: اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی نتیجه بازی را تحت الشعاع قرار داد

امسال آن قدری که از تیم سپاهان حمایت شد و تخلفاتی که از اول فصل صورت گرفته است دیگر لازم نیست من بگویم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ بادامکی گفت: اگر تماشاگر ما تحریک شد فقط و فقط به خاطر بازیکنان حریف بود. وقتی خود بازیکن باعث می‌شود تماشاگر تحریک شود من فکر می‌کنم کنترل کردن آن قدر جمعیت کار آسانی نباشد و این اتفاق در همه بازی‌ها با سپاهان رخ داده است اگر عذرخواهی نمی‌کردید جای تعجب بود. باشگاه شما در حمایت تماشاگران اصفهانی بیانیه صادر کرده است. من نمی‌دانم آدم کار اشتباهی کند و بعد بیانیه بدهد و دست بالا بگیرد.
وی افزود: اگر باشگاه پرسپولیس در زمین خودش از لحاظ داوری و مسائل هواداری ضربه بخورد این خیلی ظلم هستآیا حرفی که هوادار سپاهان زده است با یک عذرخواهی برطرف می‌شود. چطور می‌شود همه اتفاقات رخ داده از جمله کور شدن سرباز احمدی کار هواداران پرسپولیس باشد.همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد. امسال آن قدری که از تیم سپاهان حمایت شد و تخلفاتی که از اول فصل صورت گرفته است دیگر لازم نیست من بگویم.
بادامکی در پایان گفت: لطفا با تماشاگری که این کار را انجام داد برخورد کنید مخصوصا با سربند یازهرا به استادیوم می‌آیند و آن صحبت‌ها را می‌کنند متاسفانه بازخورد خوبی ندارد و همه ما را ناراحت کرد.