بادامکی: این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟

بادامکی گفت: شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند، چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ وقتی آقای سهیل مهدی می گوید باشگاه پرسپولیس هنوز نامه ای نداده آیا حالا که درخواست خود را داده ایم آنها خودشان به تنهایی می توانند تصمیم بگیرند؟ برای بازی با هوادار از دست باشگاه پرسپولیس کاری بر نمی آید. امیدوار هستیم که در 4 هفته پایانی لیگ همه چیز در همه زمینه ها عادلانه باشد.

 

رای کمیته انضباطی فقط قسمت اولش هیجان انگیز است مابقی آن به ضرر باشگاه پرسپولیس است. در اصفهان این همه به تیم ما فحاشی شد چرا صدای کسی در سپاهان در نیامد؟ من هم موافق این نیستم بین دو باشگاه و هوادارانش تنش بیشتر شود و هر حرفی هم زده می شود نباید منجر به بی احترامی شود.

 

کمی هم منطق داشتن بد نیست اما دوستان در سپاهان طوری صحبت می کنند که طلبکارانه است. دیگر طوری حرف نزنید که به شعور مخاطب توهین شود. وقتی باشگاهی این قدر هزینه کرده باشد از آنها توقع نتیجه دارند. وقتی می بینند پرسپولیس با وجود مشکلاتش نتیجه می گیرد به مذاقشان خوش نمی آید و چون برایشان سنگین است دست به دست هم می دهند تا  سنگ اندازی کنند.

 

برایشان قابل تحمل نیست که پرسپولیس بخواهد دوباره قهرمان شود. شاید هاشمی نشب خواسته برای ما کری بخواند. زدن برخی صحبت ها درست نیست. شاید هاشمی نسب اگر این حرف ها را زده و منظورش پرسپولیس باشد خواسته کری بخواند. در این فاصله 4 هفته مانده تا پایان مسابقات بهتر است هر کسی به فکر تیم خودش باشد و امیدوارم که مسائل بیروی روی عملکرد تیم ها تاثیر نگذارد.

 

قبل از بازی با ذوب آهن به قدری استقلالی ها روی ناظمی فشار آوردند که در نهایت بعد از بازی به این جمله که داور بازی را به خوبی مدیریت کرد رسیدند و معلوم نیست اگر او  چشمی را اخراج می کرد چه قشقرقی به راه می انداختند. بهتر است دوستان همه این چیزها را در نظر بگیرند و بعد در آن صورت دیگر خیلی از صحبت هایی که می کنند را انجام نمی دهند.

 

واقعا برای ما جالب است که چرا همه روی تمدیدی های پرسپولیس زوم کرده اند. بازیکن ما از هیجان و فشار بازی بیرون آمده و درحال خروج از استادیوم است اما میکروفن را جلوی او می گیرند تا در مورد تمدید قرارداد بپرسند. تا این لحظه اوسمار نه لیست خروج داده نه لیست خرید. قرارداد برخی از بازیکنان هم قابل تمدید است.

 

صادقی که طبق قراردادهای جدید سازمان لیگ قابلیت تمدید شدن دارد چون پارسال قرارداد دوساله با باشگاه بسته است. بازیکنان ما هم این قدر حرفه ای هستند که الان تمرکز خود را روی این 4 بازی بگذارند. حواس کسی به چیز دیگری پرت نمی شود. با اوسمار در حال برگزاری جلسات برای تمدید قرارداد هستیم.

انتهای پیام/