بارسلونا هرطور شده این دو ستاره را می خواهد !

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بارسلونا در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار پر کار بود و توانست فلیکس و کانسلو را با قراردادی قرضی و تا پایان فصل جاری به خدمت بگیرد.

کانسلو که از حضورش در منچسترسیتی به دلیل رابطه نه چندان خوب با پپ گواردیولا راضی نبود و قصد ادامه همکاری با بایرن مونیخ را هم نداشت ترجیح داد راهی بارسا شود و بازی تحت هدایت ژاوی را تجربه کند و خیلی زود هم به ستاره درخشان این تیم تبدیل شد.

از سوی دیگر، فلیکس هم به هیچ وجه شرایط خوبی در اتلتیکو مادرید نداشت و درگیری‌هایی که با دیه‌گو سیمئونه پیدا کرده بود باعث شده بود که جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشته باشد اما حضور در بارسا او را به رویای کودکی‌اش رساند.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری بارسلونا با این دو بازیکن و خصوصا فلیکس در پایان فصل به گوش می‌رسید. گفته شده بود که کادر فنی و مدیران این باشگاه از عملکرد پر فراز و نشیب او راضی نیستند.

حالا مندس که مدیر برنامه هر دوی این بازیکنان است تایید کرده که باشگاه بارسلونا به دنبال این است که قرارداد فلیکس و کانسلو را در پایان فصل دائمی و آنها را در این تیم حفظ کند که خبر خوبی برای طرفداران این دو ستاره پرتغالی است.