بازدید سجادی از اردوی تیم‌ ملی هندبال

وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی هندبال مردان بازدید کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  آخرین مرحله اردوی تیم ملی هندبال مردان جهت آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی جهان در حال برگزاری است. حمید سجادی وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

البته قرار بود وزیر ورزش این بازدید را صبح امروز انجام دهد که تا ساعت ۴.۳۰ بعدازظهر به تعویق افتاد. در نهایت این دیدار هم با ۴۰ دقیقه تاخیر انجام شد. این در حالی بود که ملی‌پوشان در نوبت عصر تمرینی نداشتند و به خاطر بازدید وزیر به سالن آمده بودند.

محمد سیاووشی دروازه بان تیم ملی هندبال در این بازدید گفت: تقریبا اردوی آخر است. بازی های سختی را پیش رو داریم. همیشه کمک های شما پشت سر ما بوده و هست. این رشته ای که همه می‌گویند مظلوم است شما حامی آن بودید. در این سال ما ۸ حضور جهانی گرفتیم. اینها جز حمایت شما و پاکدل نبوده است. قبل از رفتن می‌خواهیم ما را حمایت کنید. ما را بیش از پیش حمایت کنید.

وی گفت: همه این مقام هایی که در این سال اخیر کسب شده فدراسیون پشت ورزشکاران بوده است. حامی ما همیشه فدراسیون بوده و ما را حالا حمایت کنید. می‌توانیم شیلی را ببریم و می‌توانیم صعود کنیم. اسپانیا و مونته نگرو بازی‌های سختی است. بازیکنان جوان و آینده دار هستند قبل رفتن ما را شارژ ویژه کنید.

او گفت: خیلی از رشته‌ها پاداش و مزایایی داشتند ولی ما شامل حال‌مان نشد. این پاداش ها را یک‌جا کنید. ما را زنده کنید. شنیدیم که برخی رشته ها خودرو گرفتند ما هم می‌خواهیم این حواله را به ما بدهید. ما هم مثل همه رشته‌ها باشیم ۲۴ ملی پوش الان هستیم بیش از نصفی از این بازیکنان ماشین ندارند. تا سال قبل که قراردادهای ما خیلی کم بود. من ۲۵ سال است بازی می‌کنم اما خانه هم ندارم. بقیه هم همین است. ما انتظار داریم که قبل رفتن به ما هم قول بدهید که این حواله را بدهید ما هم قول می دهیم که صعود کنیم.

سجادی نیز در جمع هندبالیست‌ها گفت:سیاووشی دو دهه در این ورزش پویا بوده است. امثال این ورزشکاران دو دهه در این رشته بودند. در دنیا قدردان آنها هستند. یکی از وظایف ما این است که بازیکنان‌مان را نگه داریم. ما باید ورزشکاران کشور را عزیز بدانیم.

وزیر ورزش گفت: اینها را یک آدم ورزشی می‌گوید ما چند صباحی هستیم و بعد می‌رویم. آنچه وظیفه داریم این است که به نحو احسن در خدمت شما باشیم و آنچه دغدغه شما است برآورده کنیم. خواستم ذهن‌تان را باز کنیم که درگیر این‌مسائل نباشید. امروز ستاد عالی بازی‌ها بود. ما کسب سهمیه و بازی‌های آسیایی را در پیش داریم. تا قبل از اعزام نقش بر عهده ما است و بعد از اعزام زمان عملکرد شما است. ما در آنجا با تشریفات به دیدن مسابقات می‌آییم و شما باید در زمین تلاش کنید. ما از یک‌سال قبل باید تدارکات را انجام می‌دادیم و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم. می‌دانم که وسلین مربی خوبی اشت. امیدوارم از بازی خود لذت ببرید. امیدوارم در بازی‌های آسیایی، کسب سهمیه المپیک خوب بدرخشید.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که پیراهن ملی را پوشیدید، به افق های بزرگتری فکر کنید. امیدوارم ما با کار درست و نتیجه خوب دشمنان را ناامید کنیم. در کشتی هم برخی درصدد خراب کردن ذهن مربی و کشتی‌گیر بودند. این انصاف است که در یک آوردگاه بین المللی این اتفاقات بیفتد.

سجادی گفت: به فوتبالیست‌ها هم خیلی سخت گذشت. بعد از اینکه انگلیس را پشت سر گذاشتند ما بیشتر کنار آنها بودیم. آنها هم در بازی بعد نتیجه گرفتند. باید همین‌ها را جدی بگیریم. ورزش است و ممکن است اسپانیا را هم واگذار کنید. مگر دنیا تمام‌می‌شود مگر زندگی تمام می‌شود.

وسلین ویوویچ نیز در این نشست گفت: افتخار بزرگی که سرمربی تیم ملی ایران هستم. کشور زیبا و مردم خوبی دارید. قول مدال نمی‌دهم اما قول می‌دهم با تمام توان و ظرفیت بجنگیم. قهرمانی جهان هندبال خیلی متفاوت است. فدراسیون هندبال نیاز به حمایت دارد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لژیونر هندبال ایران مسابقات جهانی را از دست داد
رقابت های قهرمانی جهان/اعلام لیست ۲۴ هندبالیست اعزامی به لهستان
بانوی ملی‌پوش هندبال ایران در بین بهترین‌های آسیا

انتهای پیام/